تبیان، دستیار زندگی
تیم الوصل یكشنبه شب در ضربات سرنوشت ساز پنالتی مغلوب تیم الاهلی شد تا از صعود به فینال جام حذفی امارات محروم بماند . در این پنالتی ها نیكبخت اولین كسی بود كه ماموریت داشت اولین پنالتی بازی را بزند. به هر حال به منظور اینكه ا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مصاحبه اختصاصی تبیان با نیكبخت واحدی

تیم الوصل یكشنبه شب در ضربات سرنوشت ساز پنالتی مغلوب تیم الاهلی شد تا از صعود به فینال جام حذفی امارات محروم بماند .

در این پنالتی ها نیكبخت اولین كسی بود كه ماموریت داشت اولین پنالتی بازی را بزند.

به هر حال به منظور اینكه از علیرضا واحدی نیكبخت و وضعیتش خبردار شویم و از همه مهمتر به درخواست شما كاربران محترم مبنی بر گفتگو با نیكبخت احترام گذاشته باشیم. بخش ورزشی سایت تبیان در تماس تلفنی با نیكبخت در دبی گفتگویی كوتاه انجام داده كه تقدیم حضورتان می گردد.

تبیان- علیرضا سلام ، حالت چطوراست ؟ كجاهستی ؟

سلام ، خوبم و تاحدودی از بند مصدومیت رهایی یافته ام و روز به روز به شرایط آرمانی نزدیك می شوم. الان با فرهاد مجیدی و یكی از دوستان هستیم و منتظركسب نتیجه بازی استقلال در اهواز هستیم  البته اگر تمرین دیر نشود.

تبیان- خوب فكرمی كنی استقلال قهرمان شود؟

و ا... امسال استقلال علیرغم بدشانسی هایی كه آورد خوب كار كرده و الحق شایسته قهرمانی است . حالا باید دید بچه ها چه می كنند.

تبیان- خوب از بازی تیمتان با تیم الاهلی یا علی كریمی بگو؟

خیلی نفس گیر و قدرتی بود و هر دو تیم محكم و جاندار بازی كردند . البته ما هم خوب كردیم ولی من خودم مصدوم بودم و نتوانستم آنطوری كه دوست داشتم بازی كنم .

تبیان- چرا اولین پنالتی الوصل در مقابل الاهلی را تو زدی؟

اكثر نفرات تیم استرس داشتند و از زدن ضربه پنالتی اول می ترسیدند و از مربی خواستم كه بجای اینكه پنالتی پنجم را بزنم ، زننده اولین پنالتی باشم ، كه خوشبختانه آن ضربه گل شد ولی حیف  كه گل زیبای فرهاد و پنالتی من با شكست الوصل سوخت .

تبیان- چرا مجیدی پنالتی نزد؟

چون فرهاد از ناحیه پا احساس درد می كرد و بخاطر ترس از خراب كردن پنالتی نبود.

تبیان- چرا مصدوم بودی مشكل خاصی كه نداری ؟

در چند بازی قبل خطاهای مكرری روی یك نقطه از پشت پایم صورت می گرفت تا این كه بالاخره مشكل ساز شد و مجبور شدم یك هفته استراحت كنم و از تمرینات بدور باشم البته خدا را شكر كه با فیزیوتراپی به بازی رسیدم و الان هم رو به بهبودی هستم .

تبیان- علی كریمی چگونه بازی كرد ؟

الاهلی بدون كریمی هیچ است  و واقعا علی بهترین بازیكن الاهلی است و او مثل همیشه خوب بازی كرد و یكی از ستارگان میدان بود.

تبیان- در جام حذفی كه امیدی ندارید وضعیت تیمتان در لیگ امارات به چه صورت است ؟

الان كه دیگر امیدی به جام حذفی نداریم و فقط تلاش می كنیم كه در لیگ امارات كه از جمعه شروع می شود، در اولین بازی خود با الشباب گام اول را محكم برداریم .

تبیان- راستی در تهران خبرهایی جالب از تو شنیده می شود ؟

چه خبرهایی ، ما بی خبریم . بگو ما هم بدانیم چه شده ؟

تبیان- در خصوص تیم فصل بعد تو صحبت های زیادی می شود حالا تو برای تبیان بگو كه چه برنامه و نقشه ای در سر داری ؟

الان كمی زود است و هنوز تصمیم قطعی در این خصوص نگرفته ام.

تبیان- ببین علیرضا ما حتی شنیده ایم كه زرینچه از طرف صبا باتری برای فصل بعد با پیشنهاد هنگفتی  با تو وارد مذاكره شده آیا می خواهی این مطلب را كه بمب خبری بزرگی می شود را بگویی ؟

ای بابا ،سایت تبیان هم مثل بعضی از روزنامه ها دارد حاشیه ای می شود. از كجا شنیدید؟ بله، فقط یكی دو بار با آقا جواد حرف زدم. فعلاً در حد حرف و شوخی است تا ببینیم چه می شود . البته شاید هم به لیگ اروپا و یا تركیه بروم چون چند دعوتنامه دارم ازاین طرف هم الوصل علاقه مند است من اینجا بمانم .

تبیان- خب دیگر چه می كنی ؟ اوقات فراغتت را به چه كارهایی می پردازی ؟

خوشبختانه چیزی كه اینجا ( دبی ) زیاد است جماعت ایرانی است و اصلاً احساس غربت نمی كنم هر چند كه می دانی من عادت دوری از ایران را اصلاً ندارم اما باز برایم دبی قابل تحمل و بدون حاشیه است و تقریباً با كمكهای فرهاد و همسرش به محیط عادت كرده ام و دوستان خوبی هم پیدا كرده ام . ولی دلم برای بچه های ایران و بخصوص اكیپ دوستان خودم خیلی تنگ شده است. در اینجا اگر تمرین فرصت بدهد یا با فرهاد هستم و یا با دوستانم به تفریح و بیلیارد می پردازم البته قرار است شبكه دبی اسپورت فیلم و برنامه ای از من در اینجا تهیه كند كه باید برای آنهم مقداری وقت بگذارم ان شاء ا... آماده كه شد می بینید چه می كنم .

تبیان- خب در پایان ، حرف و یا پیام خاصی داری برای دوستداران و كاربران سایت تبیان بگو ؟

امیدوارم مرا فراموش نكنند و ان شاء ا... با قهرمانی استقلال شاد شوند و هرگز در زندگی و سال جدید ،غم و مشكل نداشته باشند و آنقدر خوش و سلامت باشند كه هر وقت اراده كردند پای كامپیوتر بنشینند و با ورود به سایت تبیان و دنیای اینترنت از زندگی و این هدیه عصر تكنولوژی لذت ببرند.

از تو هم بسیار ممنونم كه زنگ زدی و یاد ما كردی خوشحال شدم و به همه سلام برسان .

تبیان- فقط آرزوی موفقیت می كنم و امیدوارم زودتر تو را در ایران و در تبیان ببینم .

متشكرم از تماس شما، ان شاء ا... آمدم ایران و فرصت بود حتماً می آیم تبیان . چون دوست دارم ببینم آنجا چه خبر است و شما آنجا چه می كنید .

- خداحافظ