تبیان، دستیار زندگی
تیم بسکتبال مهرام با پیروزی برابر صباباتری در دومین دیدار فینال مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور، عنوان...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مهرام قهرمان لیگ برتر بسکتبال

مهرام قهرمان لیگ برتر بسکتبال

تیم بسکتبال مهرام با پیروزی برابر صباباتری در دومین دیدار فینال مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور، عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود کرد.

به نقل از مهر‏، در دومین دیدار از مرحله فینال مسابقات بسکتبال لیگ برتر که ازساعت 16در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی آغاز شد، تیم مهرام مقابل مدافع عنوان قهرمانی و قهرمان آسیا در سال 2007 به برتری 106بر 93 دست یافت و موفق شد با کسب دومین پیروزی برابر این تیم، به مقام قهرمانی رقابت های فصل جاری دست یابد.

بر پایه این گزارش، در کوآرتر نخست این دیدار صباباتری با نتیجه 25 بر 20 مهرام را شکست داد اما در کوآرتر دوم مهرام با نتیجه 32 بر 25 از سد صباباتری گذشت تا نیمه نخست را با نتیجه 52 بر 50 به سود خود خاتمه دهد.

در کوآرتر سوم هم تیم مهرام با نتیجه 29 بر 16 حریف خود را شکست داد اما در کوآرتر چهارم صبایی ها با نتیجه 27 بر 25 پیروز شدند. نتیجه ای که مانع از شکست آنها نشد تا در مجموع مهرام در این دیدار به برتری 106 بر 93 دست یابد.

با توجه به اینکه شاگردان مصطفی هاشمی در دیدار نخست از مرحله فینال مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور با نتیجه 101 بر 93 برابر صباباتری به پیروزی دست یافته بودند، با این پیروزی موفق شدند جام قهرمانی این رقابت ها را بالای سر ببرند.

همچنین در دیدار رده بندی این مسابقات که عصر امروز در ورزشگاه ملت اصفهان برگزار شد تیم بسکتبال کاوه با نتیجه 84 بر 52 برابر ذوب آهن به پیروزی دست یافت تا با توجه به پیروزی 103 بر94 در بازی نخست، عنوان سوم این مسابقات را از آن خود کند.

مهرام قهرمان لیگ برتر بسکتبال

از سوی دیگر خانواده آیدین نیکخواه بهرامی به عنوان  تماشاگران ویژه حاضر در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی، از نزدیک شاهد قهرمانی فرزندشان "صمد نیکخواه بهرامی" و تیمش در رقابت های لیگ برتر بودند.

پدر خانواده نیکخواه بهرامی بنا به درخواست محمود مشحون (رئیس فدراسیون بسکتبال) کاپ قهرمانی را به پسرش و دیگر بازیکنان مهرام اهدا کرد.

دراین میان صمد نیکخواه بهرامی که از ابتدا لباس شماره 9 برادر مرحومش "آیدین نیکخواه بهرامی" را زیر لباس اصلی خود به تن کرده بود، هنگام ایستادن بر روی سکوی قهرمانی و دریافت جام قهرمانی از دستان پدرش، لباس شماره 14 خود را درآورد تا با لباس برادر مرحومش قهرمانی خود و تیمش را جش بگیرد.