تبیان، دستیار زندگی
پس از اینكه برای دریافت خدمات portal در سایت Yahoo! مشترك شدید می‌توانید زمینه‌های مورد علاقة خودتان را در صفحة portalتان انتخاب كنید. به عمل انتخاب زمینه‌های مورد ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نصب نرم افزار Bearshare

پس از اینكه برای دریافت خدمات portal در سایت Yahoo! مشترك شدید می‌توانید زمینه‌های مورد علاقة خودتان را در صفحة portalتان انتخاب كنید. به عمل انتخاب زمینه‌های مورد علاقة‌تان، سفارشی كردن می گوییم. شما می‌توانید portalتان را سفارشی كنید تا فقط اخبار، اطلاعات و خدمات مورد نظرتان را به شما ارائه كند. شما می‌توانید در صفحة portal خودتان hyperlinkهای مورد نظرتان را اضافه یا حذف كنید، گزارش‌های هواشناسی منطقه را بررسی كنید یا حتی نامه‌های الكتروینكی خود را بخوانید و از امكانات جستجو هم برخوردار شوید در این درس شما یاد می‌گیرید عمل سفارشی كردن چگونه انجام می شود .

راه‌اندازی فایل اجرایی

نصب نرم افزار Bearshare

اولین قدم در برای نصب نرم‌افزار Bearshare این است كه فایل اجرایی این نرم‌افزار را راه‌اندازی كنید. برای انجام این كار به داخل مسیر download رفته و آیكون فایل نصب را دو بار كلیك كنید.

صفحة خوش‌آمدگویی

نصب نرم افزار Bearshare

صفحة ابتدایی برنامة نصب Bearshare صفحة خوش‌آمدگویی می‌باشد. برای رفتن به صفحة بعد دكمة Next را كلیك كنید. با انجام این كار صفحة بعدی كه صفحة تأییدیة شرایط نصب است ظاهر می‌شود. به منظور تأیید این شرایط و ادامة نصب دكمة I Agree را كلیك كنید.

تأیید نصب نرم‌افزارهای Save و Weather Cast

نصب نرم افزار Bearshare

همان‌طوری كه تلویزیون برای ادامة كار خود نیاز به تبلیغات دارد، نسخة رایگان Bearshare نیز به منظور كسب درآمد ملزم به كمك گرفتن از تبلیغات است. نرم‌افزارهای Save و Weather Cast دو نرم‌افزار تبلیغاتی‌ای هستند كه به همین منظور همراه Bearshare نصب می‌شوند. برای تأیید نصب این دو برنامه دكمة I Accept را كلیك كنید.

انتخاب ناحیة مورد نظر

نصب نرم افزار Bearshare

Weather Cast وضعیت آب و هوای منطقة سكونت شما را می‌تواند نشان دهد. برای ادامة نصب شما می‌بایست ناحیه‌ای را كه در آن سكونت می‌ورزید را مشخص كنید. اگر محل سكونت شما در آمریكا است با انتخاب دكمة رادیویی U.S. Users و ورود كد ناحیة سكونت خود ناحیة سكونت‌تان مشخص می‌شود. در غیر این‌صورت دكمة رادیویی Intl. Users را فعال نموده شهر سكونت خود را از كادر مقابل این دكمه انتخاب نمایید. پس از تعیین ناحیة سكونت خود دكمة I Accept را كلیك كنید.

تعیین مسیر نصب برنامه

نصب نرم افزار Bearshare

پس از اینكه نرم‌افزار Weather Cast تنظیم گردید، شما باید مسیر نصب Bearshare را نیز تعیین كنید. مسیر نصب پیش‌فرض در زیر متن Installation Directory نشان داده شده است. در صورتی كه مایلید این مسیر را تغییر دهید، دكمة Browse را كلیك كنید و مسیری جدیدی انتخاب كنید. پس از تعیین مسیر Next را كلیك كنید. در صفحة بعدی نیز Next را كلیك كنید و سپس یك بار دیگر هم Next را كلیك كنید تا نصب Bearshare آغاز گردد.

نصب Bearshare

نصب نرم افزار Bearshare

میزان پیشروی نصب در پنجره‌ای با عنوان Installing نمایش داده می‌شود. پس از پایان نصب پنجرة Installation Completed به نمایش در می‌آید. برای بسته شدن برنامة نصب دكمة Finish را كلیك كنید.

راه‌اندازی اولیة Bearshare

نصب نرم افزار Bearshare

پس از اینكه نصب Bearshare به پایان رسید، پنجره‌ای ظاهر می‌شود كه در آن از كاربر پرسش می‌شود كه:“ “آیا مایلیدBearshare برای اولین بار راه‌اندازی شود یا خیر؟” برای اینكه نرم‌افزار Bearshare اجرا شود، دكمة Yes را كلیك كنید.