تبیان، دستیار زندگی
Real Player یكی از نرم‌افزارهای موجود در بسته‌های نرم‌افزاریInternet Explorer نسخة 5 به بالا می‌باشد. نرم‌افزار Real Player فایل‌های صوتی و تصویری كه از فرایند ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دریافت برنامة Real Audio Player

Real Player یكی از نرم‌افزارهای موجود در بسته‌های نرم‌افزاریInternet Explorer نسخة 5 به بالا می‌باشد. نرم‌افزار Real Player فایل‌های صوتی و تصویری كه از فرایند Streaming استفاده می‌كنند را پخش می‌كند. به زبانی دیگر، Real Player برنامه‌ای است كه فایل‌های صوتی خاصی را می‌تواند هم‌زمان با دریافت آنها از اینترنت پخش كند. این قالب فایل‌ها برای ارائه اخبار به صورت زنده مناسب است. نرم‌افزار Real Player نسخه‌های مختلفی دارد. برخی از این نسخه‌ها را می‌توانید به صورت رایگان از اینترنت دریافت كنید. نسخه‌های دیگر آن را می‌توانید در اینترنت یا بازار خریداری كنید.

سایت Real را باز كنید

دریافت برنامة Real Audio Player

مرورگر وب خود را راه‌اندازی كنید وhttp://www.real.com را در نوار آدرس آن تایپ كرده، كلید Enter را فشار دهید. وب‌سایت Real باز می‌شود. گزینة Free Download را كلیك كنید تا صفحة مربوط به دریافت نسخة رایگان Real Player به نمایش در آید.

دریافت Real Player

دریافت برنامة Real Audio Player

شركتReal ، برخی نسخه‌های Real Player را به صورت رایگان در اختیار كاربران قرار می‌دهد. برخی از این نسخه‌ها امكانات ذخیرة صدا به صورت فایل، استفاده از كانال‌های صوتی مختلف و امكانات دیگری را دارا می‌باشد. برای دریافت نسخة رایگان، Download the Free RealPlayer را كلیك كنید.

انتخاب یك سایت

دریافت برنامة Real Audio Player

در این مرحله سایت‌های مختلفی كه می‌توانید از آنجا برنامه RealPlayer را دریافت كنید به نمایش در می‌آیند. هر سایت معرف سرویس دهنده‌ای در مكانی خاص از كرة زمین می‌باشد. مكانی كه به محل كنونی شما نزدیك‌تر است را انتخاب (كلیك) كنید تا پنجرة Download File به نمایش در آید.

نصب فوری Real Player

دریافت برنامة Real Audio Player

اگر مایل هستید به محض آنكه نرم‌افزار Real Player دریـافـت گردیــد برنامة نصب آن اجـرا گردد گزینـةOpen را انتخاب نمایید. در غیر این صورت گزینة Save را انتخاب كنید سپس مسیر ذخیرة فایل نصب را تعیین كنید.

*توجه *

گوش دادن به شبكه‌های رادیویی در اینترنت

Real Player به طور پیش فرض فقط به تعداد محدودی از شبكه‌های رادیویی پیوند دارد. ولی توجه داشته باشید كه بیش از یك هزار شبكه رادیویی در اینترنت موجود است كه از فناوریReal Audio برای پخش زنده برنامه‌های خود استفاده می‌كنند. برای پیدا كردن لیست كامل‌تری از شبكه‌های رادیویی از سایت http://www.broadcast.com بازدید كنید.