تبیان، دستیار زندگی
من یکی که تا همین چند سال پیش هم به ماشین تصادفی علاقه خاصی داشته ام و هر وقت که سری به پارک می‏زدیم، از آن بازی هایی بود که پیله می کردم که : بابا بلیطشو برام می خری؟
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نکات اولیه

من یکی که تا همین چند سال پیش هم به ماشین تصادفی علاقه خاصی داشته ام و هر وقت که سری به پارک می‏زدیم،  از آن بازی هایی بود که پیله می کردم که  :" بابا بلیطشو برام می خری؟"

به نظرم میاد اگه چند تا نکته ریز درباره این ماشینها بدونیم سوار شدنشون خیلی بیشتر بچسبه.

ماشین بازی

1- از موقعی که توی صف می ایستید ماشین خودتان را نشان کنید. عجله نکنید، معمولا آنقدر صف دراز هست که فرصت  زیر نظر گرفتن تک تک ماشین ها را داشته باشید. دقت کنید ماشین انتخابی تان خوش رنگ باشه، فرمون اش خراب و داغون نشده باشه و صندلی اش راحت باشه. در این حالت پیشنهاد می کنم موقعی که دیدین نوبتتون شده ولی به ماشین دلخواهتون نرسیدین منتظر بشین تا بقیه داخل برن و برای دور بعد نفر اول باشین تا بتونین ماشین دلخواهتون رو سوار بشین.

2- وقتی که سوار شدین چند ثانیه ای طول می کشه تا استارت این ماشین ها بخوره، تو این فاصله سریع جهت فرمون رو تنظیم کنین تا ماشین به اون سمتی حرکت کنه که شما دوست دارین.

3-توی این دو وجب جا احتمال اینکه بتونین یه رانندگی باکلاس و آرام رو داشته باشین تقریباً غیر ممکنه. بنابراین اگه با دوست یا فامیلی هستین می تونیم نشونش کنیم که بعد از سوار شدن با ماشینتون به سمتش حمله ور شین. قوانین مربوط به وارد آوردن ضربه های کاری رو می تونین از اینجا مطالعه کنین.

4- حواستون باشه که اکثر این ماشینها دنده عقب ندارن و بهتر حواستون باشه و ماشینی رو انتخاب نکنین که یه گوشه گیر کرده باشه و تا آخر زمان بازی در حالیکه دارن از عقب بهتون می زنن در تلاش باشین که ماشینتونو از این سوراخی در بیارین.

بد هم نیست که یه کم بیشتر درباره طرز کار این ماشینا بدونیم. اینطوری بهتر می شه باهاشون کار کرد.