تبیان، دستیار زندگی
با حضور محمد علی آبادی و محمد رضادهمرده استاندار سیستان و بلوچستان در مجموعه ورزشی شادروان ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گسترش اماكن ورزشی در 6 هزار روستا

با حضور محمد علی آبادی و محمد رضادهمرده استاندار سیستان و بلوچستان در مجموعه ورزشی شادروان مهدی ملاشاهی در روستای خمک شهرستان زهک از توابع زابل ، مراسم بهره برداری همزمان از 241 پروژه ورزشی روستایی به مساحت دو میلیون و 410هزار متر مربع آغاز شد.

به نقل از سایت خبری سازمان تربیت بدنی، علی آبادی در مراسم افتتاح پروژه ورزشی روستای خمک با اشاره به جوان بودن جمعیت کشور اظهار كرد: امروز دولت نهم یکی از راهکار های اساسی در صیانت از جوانان و نوجوانان کشور را گسترش امکانات و سالن های ورزشی قرار داده است تا با توسعه زیر ساخت های ورزش شرایط بهتری در اختیار کلیه آحاد مردم برای پرداختن به ورزش ایجاد شود.

وی افزود: در خلال سفر های استانی هیئت دولت و با توجه ویژه رییس جمهور 850 پروژه عمرانی برای ورزش به ارمغان آورده است که به سرعت کار ساخت آنها دنبال شده و تعدادی نیز تاکنون به بهره برداری رسیده اند. در کنار ساخت اماکن ورزشی شهری ، توجه به ساخت و توسعه امکانات ورزشی روستایی نیز مورد اهتمام ویژه است و بر این اساس طرح ضربتی احداث 750 مکان ورزشی روستایی در دستور کار قرار گرفته است که امروز 241 مکان آن بطور همزمان در سراسر کشور به بهره برداری می رسد.

علی آبادی اضافه کرد: در حال حاضر طرح ساخت 3500 پروژه ورزشی دیگر در سراسر کشور دنبال می شود که آنها را بعنوان هدیه دولت نهم در ورزش تقدیم مردم خوب کشور خواهیم کرد. همچنین برنامه سازمان تربیت بدنی این است که اماکن ورزشی مورد نیاز را سطح 6هزار روستا ایجاد کند.

علی آبادی: استعدادهای روستایی آینده تیم های ملی را بیمه می‌كنند

معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی صبح امروز برای حضور در برنامه افتتاح سراسری 241 پروژه ورزش روستایی وارد شهر زاهدان شد.

به نقل از ایسنا، محمد علی آبادی صبح روز جمعه در میان استقبال مسئولان و جامعه ورزش استان سیستان و بلوچستان وارد شهر زاهدان شد تا از آنجا راهی شهر زابل شود.

وی در بدو ورودگفت: سازمان تربیت بدنی در راستای سیاست های عدالت محور نهم طرح ضربتی احداث 241 مکان ورزشی روستایی را در دستور کار دارد که امروز و بطور همزمان در سراسر افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

علی آبادی افزود: برنامه سازمان این است که در مرحله اول 6 هزار روستا را به اماکن و تجهیزات ورزشی مجهز کند تا استعداد های ورزش روستایی در این اماکن پرورش یافته و به رشد و شکوفایی برسند که در این صورت تیم های ملی در کلیه رشته ها بیمه خواهند شد.

مراسم بهره برداری همزمان از 241 پروژه ورزشی روستایی از 750 طرح ضربتی توسعه فضاهای ورزش روستایی امروز طی جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی محلی در روستای خمك شهرستان زهك از توابع استان سیستان و بلوچستان با حضور علی آبادی برگزار می‌شود.

روزجمعه در سیستان و بلوچستان 24 پروژه روستایی به مساحت240 هزار متر مربع و با اعتبار10080 میلیون ریال به بهره برداری خواهد رسید.