تبیان، دستیار زندگی
مواقعی وجود دارد كه فقط بخشی از یك تصویر باید تغییر كند و نه همة آن. بطور معمول برای انجام چنین كاری باید تنها آن بخش از تصویر كه مایل به اعمال تغییر در آن هستید را انتخاب ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تكنیك‌های انتخاب

فتوشاپ

مواقعی وجود دارد كه فقط بخشی از یك تصویر باید تغییر كند و نه همة آن. بطور معمول برای انجام چنین كاری باید تنها آن بخش از تصویر كه مایل به اعمال تغییر در آن هستید را انتخاب كرده و آن بخش را از كل تصویر جدا كنید. سپس می‌توانید با استفاده از هر یك از ابزارهای ویرایشگر فتوشاپ محیط انتخاب شده را تغییر دهید، در حالیكه محیط غیرانتخابی نیز بدون تغییر باقی می‌ماند.

هنگامیكه آبجكت یا محیطی را در یك تصویر انتخاب می‌كنید، گاهی باید آن محیط‌ها را با دقت زیادتری انتخاب كنید. انتخاب‌هایی كه شامل عناصر لبه‌های حاشیه هستند و یا لبه‌ها بطور ناكافی انتخاب شده باشند، نمای واقعی یك تصویر را خراب می‌كنند.

در فتوشاپ ابزار مختلفی برای انتخاب بخش‌های یك تصویر در نظر گرفته شده است. كارهای عملی این بخش مروری اجمالی در انواع شیوه‌های مختلفی است كه می‌توانید بخشی از تصویر را انتخاب كرده و تغییرات را تنها به همان قسمت اعمال كنید. ابزار انتخابگر در فتوشاپ به شما امكان تجزیه هر بخشی از تصویر را می‌دهد.