تبیان، دستیار زندگی
در حال حاضر درس آیت الله سبحانی، آیت الله مکارم شیرازی و آیت الله جوادی آملی هر روز از ساعت 9 صبح تا 13 به صورت زنده پخش می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پخش مستقیم دروس خارج حوزه علمیه از طریق اینترنت

بهره گیری از امکانات آموزش الکترونیکی در دروس حوزوی، از اهداف مدرسه فقاهت است.طلاب با استفاده از این نرم افزار می توانند در دروس حوزوی به صورت زنده شرکت کنند.

در حال حاضر درس آیت الله سبحانی، آیت الله مکارم شیرازی و آیت الله جوادی آملی هر روز از ساعت 9 صبح تا 13  به صورت زنده پخش می شود.

ضمنا درس استاد سید محمد علی موسوی جزایری (حوزه علمیه اهواز)، درس استاد محسن مجتهد شبستری (حوزه علمیه تبریز) نیز به صورت زنده پخش می شود.

مدرسه فقاهت با هدف دسترسی آسان به دروس حوزه های علمیه و با همکاری موسسه تبیان و صدای بهار پیاده سازی شده و توسط صدای بهار طراحی شده و اجراء می گردد.

برای مشاهده ساعتهای پخش درسها اینجا را کلیک کنید

برای اتصال به مدرسه فقاهت باید نرم افزار ارتباط شیعی را دانلود کنید. برای دانلود این نرم افزار، اینجا را کلیک کنید. همچنین  برای ثبت نام در سایت اینجا کلیک کنید.

علاقمندان می توانند راهنمای استفاده از برنامه را که به صورت تصویری توضیحات کاملی ارائه داده است، مطالعه نمایند. برای  مطالعه راهنمای برنامه اینجا را کلیک کنید تا مشکلی برای استفاده نداشته باشید

کاربران اینترنتی که در درس شرکت می کنند می توانند اشکال خود را به صورت متنی بنویسند و توسط اپراتوری که به عنوان استادیار می باشد اشکال به صورت گفتاری پرسیده می شود تا حاضرین در جلسه درس و کاربران اینترنتی آن را بشنوند، سپس استاد پاسخ را بیان می کند و از این طریق تفاوتی بین حاضرین در مسجد اعظم قم و کاربرانی که در سایر نقاط کشور هستند، برای شرکت در درسهای حوزه علمیه قم وجود نخواهد داشت.

در نرم افزار مدرسه فقاهت، امکان ذخیره کردن دروس و مباحثات نیز وجود دارد تا کاربران بتوانند برای دفعات مکرر درس استاد را بشنوند.