تبیان، دستیار زندگی
با وجود پیشنهاد تیم های پارما و تورینو برای جذب مدافع ایرانی لیورنو، رحمان رضایی در پایان فصل نقل و انتقالات...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رحمان در لیورنو ماندگار شد

با وجود پیشنهاد تیم های پارما و تورینو برای جذب مدافع ایرانی لیورنو، رحمان رضایی در پایان فصل نقل و انتقالات اروپا به هیچ كدام از این تیم ها نرفت و در لیورنو ماندگار شد.

رحمان رضایی در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: من از پارما، تورینو و یک تیم یونانی پیشنهاد داشتم اما قسمت نبود که در نیم فصل دوم از لیورنو جدا شوم و من همچون نیم فصل اول در نیم فصل دوم هم در لیورنو خواهم ماند.

وی درباره دلیل جدا نشدنش از لیورنو گفت: تورینو قصد داشت که مرا با یک بازیکن خود معاوضه کند که لیورنو با بازیکنی که قرار بود از این تیم به لیورنو بیاید موافق نبود و این چنین من نتوانستم به توررینو بروم.

رضایی درباره به بن بست رسیدن مذاکراتش با پارما گفت: پارما قصد جذب یک مدافع را داشت و آنها به باشگاه لیورنو برای جذب من پبشنهاد داده بودند اما پارما اعلام کرد که قیمت من برای آنها سنگین است. ضمن آنکه به غیر از این دو پیشنهاد از یک تیم یونانی هم پیشنهاد قرارداد دو و نیم ساله داشتم که من خودم این پیشنهاد را رد کردم. قسمت این بود که من پس از به پایان رسیدن قراردادم با لیورنو از این تیم جدا شوم.

مدافع لیورنو درباره آینده اش در این تیم گفت: پس از قطعی شدن ماندنم در لیورنو تنها یک کار می توانم انجام دهم و آن تمرین کردن است. من به عنوان یک بازیکن وظیفه دارم که تمرین کنم و از فرصتهایی که به دست می آورم استفاده کنم. من هم ضمن انجام تمرین منتظر فرصتی هستم که از آن استفاده کنم.

رضایی افزود: در دو، سه هفته آینده لیورنو تقریبا هر سه روز یک مسابقه دارد، به همین خاظر خوشبین هستم که فرصتی به دست بیاورم. تا روز گذشته به دلیل مصدومیتی که از ناحیه مچ پا داشتم نمی توانستم به درستی تمرین کنم اما از دیروز تمریناتم را آغاز کردم و امیدوارم که در چند بازی آینده بتوانم برای لیورنو بازی کنم.

وی در بخش پایانی گفت و گو با ایسنا به بازی تیم ملی ایران برابر کاستاریکا اشاره کرد و گفت: پانزده دقیقه این بازی را تماشا کردم. فکر می کنم که تیم ملی نتوانست انتظاری که وجود داشت را بر آورده کند اما ما تا بازی با سوریه زمان خوبی داریم که بتوانیم نقاظ ضعف خود را برطرف کنیم. ضمن آن که تیم ملی برای رسیدن به مرحله دوم رقابتهای مقدماتی جام جهانی مشکلی نخواهد داشت و کار اصلی ما از مرحله بعد آغاز خواهد شد.