تبیان، دستیار زندگی
و اینك، بوى قافله عشق، مشام جاده‏ها را نوازش مى‏دهد و حجم اشتیاق، قلب انتظار را مى‏آشوبد و تپه‏ها پشت ‏به پشت، سرك مى‏كشند و در آرزوى به آغوش كشیدن قدم‏هاى قافله عشق انتهاى جاده را مى‏پایند و قلب كویر در هرم نگاه آسمان، تبدار است و در عطش دیدار قافله سالا
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شكست قامت ‏خورشید ...

محرم

و اینك، بوى قافله عشق، مشام جاده‏ها را نوازش مى‏دهد و حجم اشتیاق، قلب انتظار را مى‏آشوبد و تپه‏ها پشت ‏به پشت، سرك مى‏كشند و در آرزوى به آغوش كشیدن قدم‏هاى قافله عشق انتهاى جاده را مى‏پایند و قلب كویر در هرم نگاه آسمان، تبدار است و در عطش دیدار قافله سالار عشق، سر به دامن گذاشته است و آسمان، چشم در چشم كویر، راه سپید مردان حماسه و عشق را دنبال مى‏كند . خورشید، حیاتش را در آینه چشمان خورشید حقیقت مى‏جوید .

مردان پر غرور و سرافراز، هم قدم با نسیم و هم نفس با شن‏هاى تفتیده، راه بى انتها را مى‏پیمایند . نبض زمین در التهاب رویش حادثه‏اى عظیم مى‏تپد. اسبان مفتخر به هم گامى خداوندگاران شرف و عزت و آزادگى، نجیب و با وقار گام برمى‏دارند و روح آزاده‎شان را در زیر پاى آزاده‏ترین آزادگان عالم قربانى مى‏كنند و به آن مى‏بالند .

و شتران به نرمى حریر راه مى‏پیمایند تا سختى راه بر لطیف‏ترین روح‏هاى پاك، گران نیاید و جسم عزیز زیباترین حوریان زمینى، مغموم نگردد .

و فرزند معرفت، ماه بنى‎هاشم، بال در بال ملائك، چشم به افق نگاه خورشید امامت دوخته و از پنجره نگاه حسین ( علیه‏السلام)، افق‏هاى دوردست‏ حیات با عزت را نظاره مى‏كند و اهل‎بیتش را از تیررس نگاه هر حادثه‏اى دور مى‏سازد و جان در سر قدومشان مى‏نهد. و تاج عزتش، شرف خدمتگزارى به فرزندان فاطمه (علیهاالسلام) است .

هرم نگاهت دل شیطان شكست                                                        آب ز عمق شرفت، مست گشت

آب، شرمنده از حجم شرم تو، در آخرین تبسم چشمانت‏ به اهل‎بیت ‏حسین

(علیه‏السلام)، و مشك شرمنده از ارتفاع آه تو در آخرین ترنم لبهایت ‏براى اهل‎بیت ‏حسین (علیه‏السلام)، و خاك شرمنده، آنگاه كه صورت مه جبین تو را در خود دید، و چشمه‏هاى عطش خشكید، چون دست‏هاى تو بر ساحل دید، و شكست قامت ‏خورشید در آخرین قیام صدایت: «یا اخا ادرك اخا» و ... .

نام مستعار کاربر : حامد...

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.