تبیان، دستیار زندگی
در اوت لوك اكسپرس می توانید نامه ای را به همراه فایل ضمیمه شده به آن ارسال كنید. گام اول در ارسال یك نامه جدید است(به كار عملی 1 مراجعه كنید)...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ارسال یك فایل ضمیمه شده

در اوت لوك اكسپرس می توانید نامه ای را به همراه فایل ضمیمه شده به آن ارسال كنید. گام اول در ارسال یك نامه جدید است(به كار عملی 1 مراجعه كنید). با تكرار مراحل 3و4 قبل از كلیك كردن روی Send در مرحله 5 می توانید بیش از یك فایل را به نامه پست الكترونیكی ضمیمه كنید.

نامه جدیدی را شروع كنید

ارسال یك فایل ضمیمه شده

بر روی دكمه Create Mail در نوار ابزار اوت لوك اكسپرس كلیك كنید تا نامه جدیدی شروع شود.

نامه خود را بنویسید

ارسال یك فایل ضمیمه شده

آدرس و متن نامه خود را طبق معمول تایپ كنید.

فایل ضمیمه را اضافه كنید

ارسال یك فایل ضمیمه شده

وقتی نامه تان آماده ارسال شد، Insert > File Attachment را از نوار منو انتخاب كنید. راه دیگر این است كه روی دكمه Attach در نوار ابزار اوت لوك اكسپرس كلیك كنید. كادر محاورهInsert Attachment باز می شود.

فایل را انتخاب كنید

ارسال یك فایل ضمیمه شده

با كندوكاو در میان فولدرها، فایلی كه می خواهید ارسال كنید را پیدا كنید. روی فایل كلیك كنید تا انتخاب شود و سپس روی دكمه Attach كلیك كنید.

نامه را ارسال كنید

ارسال یك فایل ضمیمه شده

فایلهایی كه به نامه الكترونیكی جاری ضمیمه شده اند در داخل كادر Attach در زیر كادر Subject فهرست شده اند. وقتی آمادگی ارسال نامه و ضمایم آن را داشتید، بر روی دكمه Send در نوار ابزار كلیك كنید.

*توجه  *

ارسال یك فایل از ویندوز

با استفاده از پست الكترونیكی می توانید یك فایل را مستقیماً از ویندوز ارسال كنید. در ویندوز اكسپلورر با پنجره My Documents، بر روی فایل كلیك راست كنید و Send To Mail Recipient را از منوی میانبر انتخاب كنید. با اجرای این فرمان یك نامه جدید در اوت لوك اكسپرس باز می شود در حالی كه آن فایل به آن ضمیمه شده است.

آداب ضمیمه كردن

حتی اسناد ساده می توانند باعث ایجاد فایلهای نسبتاً بزرگی شوند. بسیاری از مردم برای دسترسی به اینترنت استفاده می كنند و دریافت كردن فایلهای بزرگ به این طریق از اینترنت قدری طول می كشد. هر وقت قصد داشتید یك فایل ضمیمه بزرگ را برای كسی ارسال كنید، بهتر است جلوتر نامه كوتاهی برای او ارسال كنید و در آن نامه به آنها اطلاع بدهید كه می خواهید چنین فایلی را ارسال كنید و از او بپرسید كه چه زمانی برای ارسال فایل بهتر است.