تبیان، دستیار زندگی
خیلی چیزها هست كه می توانید آنها را در اوت لوك اكسپرس مطابق سلیقه خود كنید، شامل نحوه دریافت و ارسال نامه ها، نحوه چك كردن املاء كلمات و... مراحل زیر بعضی از مفیدترین ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تغییر تنظیمات اوت لوك اكسپرس

خیلی چیزها هست كه می توانید آنها را در اوت لوك اكسپرس مطابق سلیقه خود كنید، شامل نحوه دریافت و ارسال نامه ها، نحوه چك كردن املاء كلمات و... مراحل زیر بعضی از مفیدترین تنظیماتی كه می توانید در اوت لوك اكسپرس تغییر دهید را نشان می دهد.

كادر محاوره Options را باز كنید

تغییر تنظیمات اوت لوك اكسپرس

در اوت لوك اكسپرس، منوی Tool را باز كنید و فرمان Options را انتخاب كنید تا كادر محاوره Options باز شود.

گزینه های General را تنظیم كنید

تغییر تنظیمات اوت لوك اكسپرس

با استفاده از زبانه General می توانید تعدادی گزینه اساسی درباره نحوه كار اوت لوك اكسپرس را تنظیم كنید. برای مثال می توانید اوت لوك اكسپرس را وادار كنید تا به محض آن كه این برنامه را اجرا می كنید Inbox را باز كند، وقتی نامه ها می رسند صدایی را پخش كند و فاصله زمانی چك كردن نامه های جدید را تغییر دهد.

گزینه های Read را تنظیم كنید

تغییر تنظیمات اوت لوك اكسپرس

پس از كلیك كردن روی زبانه Read، می توانید تنظیمات مربوط به نامه های رسیده را تعیین كنید. برای مثال وقتی 5 ثانیه از انتخاب یك نامه و نشان دادن آن در ناحیه پیش نمایش بگذرد، اوت لوك اكسپرس آن نامه را به عنوان read (خوانده شده) علامت می گذارد. شما می توانید این مدت را افزایش دهید یا كلاً این گزینه را تغییر دهید. همچنین می توانید تعیین كنید كه وقتی یك گروه خبری را بروز رسانی می كنید، چند عنوان خبری دریافت شود.

گزینه های Send را تنظیم كنید

تغییر تنظیمات اوت لوك اكسپرس

پس از كلیك كردن روز زبانه Send، می توانید تنظیمات مربوط به نحوه ارسال نامه ها توسط اوت لوك اكسپرس را تغییر دهید. شما می توانید مواردی نظیر این را مشخص كنید، كه آیا كپینامه های ارسالی باید در فولدر Sent Items ذخیره شود، آیا محتوای نامه اصلی باید در پاسخ آن قرار داده شود و فرمت نامه های ارسالی. توجه كنید كه با تعیین فرمت HTML می توانید فرمتهای نظیر بولد(سیاه)، ایتالیك، اندازه فونت و غیره را روی كاراكترهای متن خود به كار ببرید، اما ممكن است كسانی كه از برنامه های پست الكترونیكی قدیمی استفاده می كنند قادر به خواندن آن نباشند.

یك امضاء درست كنید

تغییر تنظیمات اوت لوك اكسپرس

امضاء عبارتی است كه بطور خودكار در انتهای نامه های ارسالی قرار داده می شود. برای ایجاد یك امضاء بر روی زبانه Signatures كلیك كنید. شما می توانید حتی چند امضاء درست كنید و سپس امضایی كه می خواهید در نامه تان قرار بگیرد را انتخاب كنید.

گزینه های Spelling را تنظیم كنید

تغییر تنظیمات اوت لوك اكسپرس

اگر برنامه آفیس را بر روی كامپیوترتان نصب كرده باشید، اوت لوك اكسپرس می توانید از امكانات چك كردن املاء در آن بهره ببرد. پس از كلیك كردن روی زبانه Spelling می توانید نحوه چك كردن املاء نامه های ارسالی توسط اوت لوك اكسپرس را تغییر دهید. شما می توانید تعیین كنید كه نامه ها را بطور خودكار چك كند و با تعیین چند گزینه مشخص كنید كه چه نوع كلماتی را چك كند. اگر آفیس را نصب نكرده باشید، زبانه Spelling را نخواهید دید.

گزینه های Connection را تنظیم كنید

تغییر تنظیمات اوت لوك اكسپرس

از با استفاده از یك مودم به اینترنت وصل می شوید، پس از كلیك كردن روی زبانه Connection می توانید نحوه اداره كردن اتصال توسط اوت لوك اكسپرس را تغییر دهید. شما می توانید اوت لوك اكسپرس را وارد كنید قبل از شماره گیری یك اتصال از شما اجازه بگیرد و آن را وارد كنید پس از ارسال و دریافت نامه ها بطور خودكار تلفن را قطع كند.