تبیان، دستیار زندگی
1382 دكتر فیروز آبادی، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل حوزه هنری: خورشید كاروان در تالار اندیشه به روی صحنه می رود نمایش «خورشید كاروان» نوشته ی زنده یاد «استاد ابوالقاسم حیادار» با بازنویسی «مهدی متوسلی» و به كارگردانی «...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخبار ادبی وهنری 7 اسفند ماه 1382

دكتر فیروز آبادی، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل حوزه هنری:

خورشید كاروان در تالار اندیشه به روی صحنه می رود

نمایش «خورشید كاروان» نوشته ی زنده یاد «استاد ابوالقاسم حیادار» با بازنویسی «مهدی متوسلی» و به كارگردانی «حسین مسافر آستانه» از 6 تا 22 اسفند ماه جاری به همت مركز هنرهای نمایشی و با همكاری روابط عمومی حوزه هنری در تالار اندیشه حوزه هنری به روی صحنه می رود.

سید عامر ضیاء فیرروز آبادی – مدیر روابط عمومی و امور بین المل حوزه هنری – در گفت و گو با ستاد خبری حوزه هنری ضمن اعلام خبر فوق اظهار داشت: كار تهیه، توزیع و تبلیغات اجرای این نمایش به عهده روابط عمومی و امور بین الملل حوزه هنری بوده كه در این میان گروه «فدك» را جهت اجرای این نمایش انتخاب كرده است.

«دكتر فیروزآبادی» با اشاره به وظیفه و رسالت فرهنگی و هنری حوزه هنری جهت ارائه سرویسی خوب و مناسب در ایام محرم و اجرای یك نمایش اصولی در این ایام به چگونگی در نظر گرفتن اجرای این نمایش در تالار اندیشه حوزه هنری پرداخت و گفت: این نمایش با اینكه اجراهای مكرری در سالهای گذشته در تالارهای مختلف داشته ولی از آنجا كه مورد استقبال زیادی قرار گرفته است لذا تصمیم گرفتیم كه این نمایش را در تالار اندیشه اجرا كنیم در همین راستان عوامل اجرایی این نمایش با ما وارد بحث و مذاكره های متفاوتی شده تا اینكه به این نتیجه رسیدند كه تغییرات زیاد و جدی در این نمایش انجام دهند تا اجرای كنونی با اجرای سالهای گذشته متفاوت باشد. از جمله این تغییرات می توان به تغییراتی در محتوا و بازیگران كه «رحیم نوروزی» در این كار به عنوان یكی از بازیگران جدید اضافه شده است اشاره كرد.