تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: من در این باشگاه سمت سرمربی، مدیر فنی و رئیس سازمان .....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سرمربی، مدیر فنی و رئیس سازمان استقلال هستم

ناصر حجازی مرد شماره یک استقلال

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: من در این باشگاه سمت سرمربی، مدیر فنی و رئیس سازمان فوتبال استقلال را برعهده دارم و تا پایان نیم فصل با همین روند به کار خود ادامه خواهم داد.

به نقل از مهر، ناصر حجازی پس از برتری 5 بر 3 تیمش مقابل تربیت یزد با بیان این مطلب درجمع خبرنگاران افزود: از دید من بازی برای استقلال به خوبی تمام شد زیرا توانستیم نتیجه مورد نظرمان را کسب کنیم و به مرحله بعدی جام حذفی راه یابیم . درجام حذفی فقط پیروزی مهم است و اینکه در پایان با چه نتیجه ای پیروز شویم، در درجه بعدی اهمیت قرار دارد.

وی در توجیه بازی ضعیف تیمش در دقایق پایانی نیمه دوم تصریح کرد: زمانی که 4 گل از تیم تربیت یزد پیش افتادیم میل تهاجمی تیم ما فروکش کرد. بازیکنان به آب و آتش نمی زدند. آنها برای جلوگیری ازمصدومیت کمتر در درگیری ها حضورمی یافتند که فکر می کنم این عوامل باعث دریافت دو گل در دقایق پایانی نیمه دوم شد.

ناصر حجازی درپاسخ به این سئوال که آیا هنوزهم سرمربی تیم فوتبال استقلال است؟ گفت: من سرمربی استقلال هستم اما از سکوهای ورزشگاه تیمم را هدایت می کنم. من از بالا تیمم را بهتر می بینم و می توانم هدایتی مفیدتر داشته باشم.

وی با اذعان به اینکه سرمربی، مدیر فنی و رئیس سازمان فوتبال باشگاه استقلال است، ادامه داد: تا پایان نیم فصل اول، تیم با همین شرایط اداره خواهد شد پس از آن درفاصله تعطیلی دو هفته ای مسابقات درخصوص کادرفنی تصمیم گیری بهتری خواهیم داشت.

ناصر حجازی مرد شماره یک استقلال

مدیرفنی تیم فوتبال استقلال تهران با ابراز بی اطلاعی از حضور فیروز کریمی در تیم فوتبال استقلال تهران گفت: تا نیم فصل لیگ برتر مسئولان باشگاه در این زمینه نیزتصمیمات لازم را اتخاذ خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه تیمش در مصاف با تربیت یزد با سیستم چهار- دو- سه - یک بازی کردیم درخصوص شرایط حریف عصر امروز تیم فوتبال استقلال گفت: تربیت یکی از تیم های خوب لیگ برتر است که فصل گذشته شانس حضور در لیگ برتر را داشت. نباید به هیچ عنوان این تیم را تیمی ضعیف و ناتوان قلمداد کنیم.

حجازی اظهارداشت: پیش از آغاز بازی به بازیکنانم گوشزد کردم که بازی مقابل تربیت یزد می تواند تمرین خوبی برای آنها پیش از دیدار با پاس همدان در لیگ برتر باشد. گمان می کنم تا دقیقه 70 نیز به خوبی خواسته های فنی من اجابت شد اما از این زمان به بعد توان تهاجمی ما فروکش کرد و بازیکنان به نتیجه راضی شدند. اگر آنها می توانستند دوندگی بیشتری داشته باشند نه تنها گل نمی خوردیم بلکه گل های دیگری را نیز به ثمر می رساندیم.

وی با رد شایعه اختلاف خود با هیئت مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: من با کسی اختلاف ندارم. تلاش می کنم که کارم را به نحو احسن انجام دهم گرچه در تمرینات فشار زیادی روی من و صادق ورمرزیار وجود دارد اما این ها را به جان خریده ام تا استقلال موقفق باشد.

حجازی درخاتمه از اظهارنظر پیرامون جدایی صمد مرفاوی خودداری کرد و گفت: صمد از استقلال رفت. بهتر است در این خصوص صحبت نکنیم.