تبیان، دستیار زندگی
گاه كن » در نخستین روز جشنواره‌ی فیلم فجر « به من نگاه كن» به كارگردانی شهرام اسدی كه نام قبلی آن « پرنده‌ای از قفس پرید» بود در بخش مسابقه‌ی سینمای ایران در بیست و دومین جشنواره فیلم فجر در روز اول به نمایش درخواهد آمد. به ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخبار ادبی  و هنری 13 بهمن ماه 1382

«به من نگاه كن » در نخستین روز جشنواره‌ی فیلم فجر

« به من نگاه كن» به كارگردانی شهرام اسدی كه نام قبلی آن « پرنده‌ای از قفس پرید» بود در بخش مسابقه‌ی سینمای ایران در بیست و دومین جشنواره فیلم فجر در روز اول به نمایش درخواهد آمد.

به گزارش خبرنگار هنری ایسنا، شهرام اسدی در دوره‌ی دهم جشنواره با فیلم «اوینار» و در دوره‌ی سیزدهم با « روز واقعه» حضور داشت كه در این دوره سیمرغ فیلم دوم را برای فیلم « روز واقعه» دریافت كرد.

« به من نگاه كن» روایت دختری 9 ساله است كه به علت فقر خانواده به شخصی كه دو همسر و چند فرزند دارد فروخته می‌شود و با او ازدواج می‌كند و ...

براساس همین گزارش، این فیلم به تهیه‌كنندگی سید جمال ساداتیان و با بازی فاطمه معتمدآریا - لادن مستوفی - مهدی فتحی - شراره یوسف نیا و مهتاج نجومی است.

سایر عوامل این فیلم عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: مهرداد فخیمی، ابراهیم غفوری، طراح صحنه و لباس: امیرحسین اثباتی، صدابرداری: اسحاق خانزادی، نادر رضایی.