تبیان، دستیار زندگی
سبك ولی منظم به گزارش خبرنگار تبیان ، قرار بود تمرین ملی پوشان امید كشورمان ساعت30/15 دقیقه شنبه آغاز شود اما این تمرین با نیم ساعت تاخیرشروع شد. به گفته سردار محمدی سرپرست تیم ملی امید، از آنجا كه اكثر ملی پوشان در روزهای چ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تمرینات تیم ملی امید ایران

یك تمرین سبك ولی منظم

به گزارش خبرنگار تبیان ، قرار بود تمرین ملی پوشان امید كشورمان ساعت30/15 دقیقه شنبه آغاز شود اما این تمرین با نیم ساعت تاخیرشروع شد. به گفته سردار محمدی سرپرست تیم ملی امید، از آنجا كه اكثر ملی پوشان در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه در مسابقات لیگ شركت كرده و خسته بودند، مربیان به آنها اجازه استراحت بیشتری را دادند و به همین دلیل تمرین ساعت 16 آغاز شد.

یك ساعت تمرین سبك

ملی پوشان پس از ورود به زمین چمن به دو گروه تقسیم شدند و تمرین آغاز شد. 19بازیكن در یك گروه قرار گرفتند و به دویدن مشغول شدند. 8 بازیكن دیگر هم در گروه دیگر قرار گرفتند و زیر نظر نادر فریاد شیران به تمرین پرداختند. كل زمان تمرین یك ساعت طول كشید و به گفته مربیان، بازیكنان برای آشنایی دوباره با محیط اردو، تمرینات سبكی انجام دادند. ضمن اینكه همه ملی پوشان حضور داشتند و تیم امید هیچ مصدومی ندارد.

یك گروه با فریاد شیران

كعبی، لطفی، علیزاده، عباسفرد و 4 دروازه بان حاضر در اردو، اعضای گروه 8 نفره بودند و زیر نظر فریاد شیران تمرین كردند. تمرین این گروه به تمرین گلزنی دریك فضای 40 در 40 و با دو دروازه اختصاص داشت و این نفرات تا پایان تمرین به مرور این حركات پرداختند.

ورود ممنوع!

محمد مایلی كهن ورود همه ( غیر از بازیكنان) را به زمین چمن ممنوع كرده بود. او حتی به فیلمبرداران اجازه حضور در چمن را نمی داد و آنها را موظف می كرد از پشت خط زمین تصویر برداری نمایند. به هر حال مایلی كهن اعتقاد خاصی به نظم و انظباط دارد و این انظباط حتماً باید رعایت شود!

مایلی كهن فقط نظارت كرد!

بازیكنانی كه در گروه 19 نفره قرار داشتند به مدت یك ساعت دویدند و دراین حین حركات مختلفی را انجام دادند. تغییر حركات ملی پوشان برعهده محرم نویدكیا بود و محمد مایلی كهن فقط نظارت می كرد. مایلی كهن دقایقی بركار این گروه نظارت می كرد و دقایقی دیگر تمرین گروه 8 نفره را تحت نظر داشت.

دوربین های صدا و سیما در كمپ تیم ملی

دو دوربین تلویزیونی و خبرنگاران متعدد در كمپ تیم ملی امید حضور داشتند و به تهیه گزارش و فیلم ازتمرین ملی پوشان پرداختند. ضمن اینكه هر یك از آنها به مدت دقایقی با محمد مایلی كهن گفتگو كردند.