تبیان، دستیار زندگی
رقابتهای انتخابی تیم ملی تکواندو برای حضور در رقابتهای انتخابی المپیک تنها در ......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خداداد در ویتنام، ساعی در انتخابی

خداداد در ویتنام، ساعی در انتخابی

رقابتهای انتخابی تیم ملی تکواندو برای حضور در رقابتهای انتخابی المپیک تنها در یک وزن برگزار خواهد شد.

سالن خانه تکواندو فردا چهارشنبه میزبان رقابتهای انتخابی تیم ملی است تا چهره دو تکواندوکار برتر ایران برای حضور در رقابتهای انتخابی المپیک در قاره آسیا مشخص شود. این در حالیست که روز پیش خبر رسید که این رقابتها تنها در یک وزن برگزار خواهد شد.

در وزن 58- کیلوگرم بهزاد خداداد به عنوان نفر اصلی انتخاب شد. در این وزن قرار بود دیدارهای انتخابی بین خداداد ، شکوری و مهدیزاده برگزار شود که با انصراف شکوری و مهدیزاده ، خداداد به عنوان نفر اصلی انتخاب شد.

اما شرایط در وزن 80- کیلوگرم متفاوت  است. در این وزن هادی ساعی، یوسف کرمی، مهدی بی باک، کوروش رجلی و روح الله طالبی حضور دارند که می بایست یک دور مسابقه انتخابی با هم برگزار کنند تا نفر برتر به ویتنام اعزام شود.

خداداد در ویتنام، ساعی در انتخابی

از بین این 5 نفر احتمال کناره گیری یوسف کرمی و کوروش رجلی نیز وجود دارد. کرمی مصدوم است و انجام چهار مبارزه  سنگین باعث تشدید آسیب دیدگی وی خواهد شد. بنابراین بی باک، ساعی و طالبی با یکدیگر مسابقه خواهند داد.

البته مربیان تیم ملی باید این نکته را مد نظر داشته باشند که برگزاری  چند دیدار سنگین بین چند قهرمان جهان در فاصله 35 روز تا رقابتهای ویتنام بیشتر به ریسک شبیه است چرا که احتمال آسیب دیدگی فراوان است و در این مدت کوتاه تیز نمی توان جبران این آسیب دیدگی را نمود.

مطالب مرتبط :

مسافران المپیک چهارشنبه معرفی می شوند