تبیان، دستیار زندگی
مهدی مهدوی‌كیا بازیكن ایرانی اینتراخت فرانكفورت به دلیل كشیدگی عضله دیدار ....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مهدوی کیا مصدوم شد

مهدوی کیا مصدوم شد

مهدی مهدوی‌كیا بازیكن ایرانی اینتراخت فرانكفورت به دلیل كشیدگی عضله دیدار این هفته‌ تیمش برابر نورنبرگ را از دست داد.

مهدوی‌كیا كه درجریان دیدارهای دوستانه اینتراخت عملكرد خوبی از خود نشان داد و موفق به گلزنی برای تیم این فصلش نیز شده بود در یكی از این دیدارها دچار كشیدگی عضله شد.

به نوشته‌ی پایگاه اینترنتی راین ماین مهدوی‌كیا به خاطر این آسیب دیدگی دیدار این هفته‌ اینتراخت برابر نورنبرگ قهرمان جام حذفی فصل پیش آلمان را از دست داد. احتمال می‌رود مهدوی‌كیا تا ده روز نتواند باشگاهش را همراهی كند.

مهدی مهدوی‌كیا در گفتگویی درمورد مصدومیتش اظهارداشت: متاسفانه پس از تمرینات سختی كه هفته گذشته داشتیم، سه‌شنبه پیش از ناحیه عضلات پشت ران دچار آسیب دیدگی شدم و پس از عكسبرداری مشخص شد كه عضله‌ پایم پاره شده و باید چند وقتی را استراحت كنم و بر اساس نظر پزشكان حداقل باید دو هفته از تركیب تیم به دور باشم.

وی افزود: در این رابطه باید چند روزی را استراحت كنم و به احتمال زیاد از دو روز دیگر دویدن نرم را شروع می‌كنم و بعد از آن با نظر پزشكان در تمرینات شركت می‌كنم.  البته باید تا یكشنبه كار فیزیوتراپی را ادامه دهم.

وی درباره‌ دیدار این هفته اینتراخت فرانكفورت برابر نورنبرگ خاطرنشان کرد: تیم ما در شرایط خوبی است. امیدواریم كه بتوانیم سه امتیاز این بازی را كسب كنیم. با این حال تیم ما همیشه در نورنبرگ با مشكل روبرو بوده است. ما برای ماندن در صدر جدول به سه امتیاز این بازی احتیاج داریم، هر چند كه كار بسیار دشواری پیش رو داریم.

مهدوی‌كیا در پاسخ به این سوال كه یك هفته تعطیلی در لیگ‌های اروپایی چقدر به ضرر اینتراخت تمام شد؟ گفت: تیم ما سه، چهار ملی‌پوش بیشتر ندارد. بازیكنان ژاپن ما هم مصدوم هستند و به ژاپن برنگشتند. من هم كه به دلیل این كه تیم ملی برنامه‌ای ندارد از اینتراخت جدا نشدم و در كل خللی در تمرینات ما ایجاد نشد. ضمن آن كه بازی دوستانه‌ هم انجام دادیم و از ما اسید لاكتیك گرفته شد و مشكلی نداشتیم، هر چند كه اگر لیگ تعطیل نمی‌شد، به نفع ما بود.

كاپیتان تیم ملی درباره‌ تعویق انتخابات فدراسیون فوتبال ایران تصریح کرد: این اتفاقات همگی به ضرر تیم ملی است. ما به راحتی روزهای فیفا را از دست می‌دهیم و تكلیف‌مان مشخص نیست. ما سه، چهار ماه دیگر بازی‌های مقدماتی جام جهانی را پیش رو داریم اما، پس از جام ملت‌ها هیچ خبری از تیم ملی نیست. ما هیچ بازی تداركاتی را نداشتیم و این به ضرر ماست.

مهدوی‌كیا درپایان با بیان این كه در تمام سال‌هایی كه در تیم ملی بوده‌ام با چنین شرایطی روبرو نبوده‌ایم؟ گفت: این برای اولین باری است كه چنین چیزی را می‌بینم. به هر حال این به ضرر فوتبال است. مشخص كردن وضعیت فوتبال ایران كار دشواری نیست اما، ما زمان را به راحتی از دست می‌دهیم و وقت را تلف می‌كنیم. امیدواریم هر چه سریع‌تر این وضعیت مشخص شود.

مهدوی کیا :

تشویق مهدوی کیا در روز شکست هامبورگ