تبیان، دستیار زندگی
خداداد عزیزی صبح روزسه شنبه با حضور درمحل باشگاه ابومسلم مشهد، ضمن ......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

عزیزی از ابومسلم جدا شد

عزیزی از ابومسلم جدا شد

خداداد عزیزی صبح روزسه شنبه با حضور درمحل باشگاه ابومسلم مشهد، ضمن دریافت تسویه حساب مالی و خداحافظی با مسئولان باشگاه، بصورت رسمی ازجمع سیاه جامگان مشهد جدا شد.

برپایه این گزارش، خداداد عزیزی پس از باخت به پاس همدان و اختلافات ایجاد شده با مدیر عامل باشگاه ابومسلم، سرانجام به صورت توافقی از سرمربی‌گری این تیم كنار رفت و پیش ازخداحافظی چکی به مبلغ 140 میلیون تومان (کل مبلغ قرارداد فصل جاری) را از این باشگاه دریافت کرد تا هیچگونه طلبی از این باشگاه نداشته باشد.

این مربی همچنین با حضور در محل تمرین تیم ابومسلم واقع در ورزشگاه کارگران و صحبتی کوتاه با بازیکنان و دست دادن با آن‌ها و روبوسی با مهدی هاشمی‌نسب، قبل از آغاز تمرین این تیم محل را ترک کرد.

عزیزی در خصوص این اقدام خود گفت: در حال حاضر قصد انجام هیچ مصاحبه‌ای را ندارم.

برگی زر جانشین موقت خداداد

پس از ترک محل تمرینات تیم ابومسلم توسط خداداد عزیزی، هادی برگی‌زر و علی حنطه، کمک‌های خداداد عزیزی، تمرینات این تیم را هدایت کردند.

با جدایی قطعی سرمربی تیم فوتبال ابومسلم خراسان، از سوی هیئت مدیره باشگاه هادی برگی زر تا زمان انتخاب سرمربی آینده ابومسلم، هدایت تیم فوتبال این باشگاه را درتمرینات گروهی و بازی مقابل ذوب آهن اصفهان برعهده خواهد داشت. هادی برگی‌زر دارای مدارک مربی‌گری A است.

عزیزی محبوب

همچنین سایت باشگاه ابومسلم در نظرسنجی ازهواداران این تیم خواسته است از بین خداداد عزیزی، فیروز کریمی و اکبر میثاقیان یک مربی را که بیشتر می تواند به این تیم کمک کند را انتخاب کنند. دراین نظرسنجی ازمیان 165 شرکت کننده، 43/57 درصد به خداداد عزیزی، 25/40 درصد به اکبر میثاقیان و درنهایت 27/16 درصد به فیروز کریمی رای داده اند.

گزینه های سرمربیگری

درحال حاضرمسئولان باشگاه ابومسلم مشهد رایزنی هایی را با فیروز کریمی، امیرقلعه نویی واکبرمیثاقیان برای جایگزینی عزیزی آغاز کرده اند.

البته قلعه نویی از تیم های پگاه و ذوب آهن هم پیشنهاد دارد، ضمن اینکه میثاقیان و کریمی نیز به ترتیب با تیم های راه آهن و استقلال اهواز قرارداد رسمی دارند که این موضوع باعث می شود برای حضور در ابومسلم با مشکل مواجه شوند.

از سوی دیگر اخباری در خصوص مذاکره مسئولان باشگاه ابومسلم با فراز کمالوند سرمربی پیشین تیم فوتبال شیرین فراز کرمانشاه مطرح شده است ولی به زودی سرمربی آینده ابومسلم معرفی خواهد شد.

انتصابات جدید

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ابومسلم اعضای جدید بخش های مختلف این باشگاه را معرفی کرد.

به گزارش خبرنگارمهر، بنابراعلام روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی ابومسلم مشهد، پس از آنکه سردارمصطفی بنی اسد با دریافت حکمی ازسوی ناصر شفق به عنوان قائم مقام باشگاه ابومسلم مشهد معرفی شد، سید مهدی فاطمی به عنوان مشاوره رسانه ای، مهندس خسرو منعمی به عنوان سرپرست تیم فوتبال، حاج سید مهدی قیاسی به عنوان مدیرتیم های پایه و سرهنگ علی حامد به عنوان مدیراداری باشگاه ابومسلم منصوب شدند.

ناصرشفق مدیر عامل باشگاه ابومسلم ضمن ابراز رضایت ازعملکرد مثبت معاونت فرهنگی، مدیریت مالی و مدیریت روابط عمومی باشگاه، رضا شکری معاون فرهنگی،هادی احمدی مدیرمالی وحامدغفاری مدیر روابط عمومی باشگاه را درپست های خود ابقا کرد.