تبیان، دستیار زندگی
شصت و سومین دیدار سنتی استقلال و پرسپولیس با تساوی یك بر یك به پایان رسید.....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سرخابی ها چه گفتند؟!

شصت و سومین دیدار سنتی استقلال و پرسپولیس با تساوی یك بر یك به پایان رسید.

پس از بازی بازیکنان سرخابی در مورد این دیدار اظهار نظر کردند که نظرات آنها در زیر می آید:

سرخابی ها چه گفتند؟!

خلیلی: خوشحالم كه در اولین حضورم در داربی گل ‌زدم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی این تیم مقابل استقلال گفت: با كمی دقت می‌توانستیم استقلال را شكست دهیم.

محسن خلیلی در جمع خبرنگاران اظهاركرد: بازی خوبی بود هر چند كه در نیمه‌ی اول دو تیم نتوانستند، بازی طبیعی خود را به نمایش بگذارند اما، نیمه دوم شاهد نمایش متفاوتی از هر دو تیم بودیم كه بر جذابیت بازی افزوده بود.

وی ادامه داد: استقلال بر خلاف دیدارهای گذشته‌اش، بازی بسیار بهتری را در این مسابقه به نمایش گذاشت. آن‌ها امروز بسیار هماهنگ‌تر و بهتر از هفته‌های گذشته بودند و به همین دلیل شاهد یك بازی پا یا پای بودیم.

وی گفت: استقلال بد شانس است كه اكنون در میانه‌های جدول قرار دارد. آنها دراین بازی خوب بازی كردند اما، ما با حفظ تمركزمان توانستیم بازی را به تساوی بكشانیم.

خلیلی درباره‌ی نتیجه این بازی گفت: فكر می‌كنم كه نتیجه بازی كاملا عادلانه بود دو تیم تقریبا به یك اندازه صاحب موقعیت شدند و از محدود فرصت‌های خود به بهترین شكل استفاده كردند.

زننده‌ی گل تساوی پرسپولیس در داربی گفت: از این كه توانسته‌ام در اولین بازی‌ام در داربی گلزنی كنم بسیار خوشحالم. باید بگویم كه این گل بر روی یك كار گروهی و هماهنگی همه‌ی بازیكنان به دست آمد و من تنها تمام كننده بودم. تمام بازیكنان پرسپولیس در این گل سهیم هستند.

خلیلی تاكیدكرد: خوشبختانه هنوز هم روند شكست ناپذیری پرسپولیس را حفظ كرده‌ایم، تمام هدفمان این است كه این روند را درهفته‌های آتی نیز ادامه دهیم. هر چند به دنبال سه امتیاز این بازی بودیم اما، همین یك امتیاز نیز ارزش فراوانی داشته و می‌تواند در حفظ صدرنشینی به ما كمك كند.

خلیلی در پایان خاطر نشان كرد: بازی سختی را پشت سر گذاشتیم و این در حالی است كه روز جمعه نیز یك بازی دشوار دیگر را مقابل استقلال اهواز پیش رو داریم. هنوز ما بازیكنان ما اعتماد به نفس بالای خود را حفظ كرده و با بهترین روحیه به مصاف حریف خواهیم رفت. هدف حفظ صدرنشینی تا پایان لیگ است.

سرخابی ها چه گفتند؟!

روان خواه:  حیف كه شادی‌ام خراب شد

زننده‌ی گل استقلال نیز گفت: برد حق مسلم ما بود و نباید بازی به تساوی كشیده می‌شد.

روانخواه اظهار كرد: در این بازی بسیار زیبا بازی كردیم اما، متاسفانه با بد شانسی روبه رو شدیم و در دقایق پایانی گل تساوی را دریافت كردیم.

وی در خصوص گل زنی خود در داربی گفت: از این كه توانستم برای اولین بار در داربی گل بزنم بسیار خوشحالم اما، حیف كه با دریافت گل تساوی در پایان بازی شادی‌ام خراب شد.

روانخواه در خصوص تعویض خود گفت: من از نظر بدنی و فنی آماده ادامه بازی بودم اما با صلاح دید كادر فنی مجبور به تعویض شدم.

وی ادامه داد: هر چند كه نتیجه به تساوی انجامید اما تمامی بازیكنان تمام تلاش خود را انجام دادند و زیبا بازی كردند.

وی در پایان در خصوص عقب نشینی تیم استقلال تهران پس از گل برتری گفت: برنامه ما شركت در دفاع و استفاده از ضد حملات بود كه از این طریق به نتیجه نرسیدیم.

سرخابی ها چه گفتند؟!

نیکبخت: نمی‌خواستم با دست توپ را كنترل كنم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس در داربی مستحق پیروزی بود.

علیرضا واحدی نیكبخت پس از تساوی پرسپولیس و استقلال اظهار كرد: به دلیل حساسیت‌های بالا بازیكنان در نیمه‌ی اول استرس زیادی داشتند. از این رو در نیمه‌ی اول بیشتر شاهد خطاهای مكرر بازیكنان و توقف‌های زیاد بازی بودیم. در نیمه‌ی اول بازی چندان زیبا نبود و دو تیم پراشتباه بازی كردند.

وی افزود: نیمه‌ی دوم كاملا متفاوت از نیمه‌ی نخست بود. در این نیمه دو تیم حملات فراوانی را بر روی دروازه‌ی یكدیگر به وجود آوردند. پس از آنكه ما گل اول را دریافت كردیم، با جدیت و انگیزه‌ی بیشتری به سمت دروازه حریف هجوم بردیم و موقعیت‌های زیادی را بدست آوردیم.

نیكبخت تصریح كرد: بعد از گلی كه از حریف خوردیم، تلاشمان را برای پیروزی افزایش دادیم و خوشبختانه توانستیم به گل تساوی دست پیدا كنیم. بعد از آن گل نیز چند موقعیت خوب داشتیم كه می‌توانست به گل تبدیل شود. به هر حال بازیكنان ما خیلی خوب و هماهنگ بازی كردند.

نیكبخت درباره‌ی گلی كه در نیمه‌ی اول به ثمر رساند، گفت: در آن صحنه توپ به صورت غیر ارادی به دستم برخورد كرد. من نمی‌خواستم با دست توپ را كنترل كنم و این اتفاق به صورت غیرعمدی رخ داد. به هر حال داور به دلیل این خطا یك كارت زرد را به من داد كه فكر نمی‌كنم، مستحق آن بودم.

وی درباره‌ی عملكردش در این بازی گفت: مربیان بهتر می‌توانند در این خصوص اظهارنظر كنند. من از همان ابتدای بازی تمام تلاشم را به كار گرفتم تا بتوانیم با دست پر از این بازی خارج شویم. به هر حال داربی یك بازی ویژه است كه هیچ گاه قابل پیش بینی نبوده است.

سرخابی ها چه گفتند؟!

جباری: باید تا پایان 90 دقیقه فوتبال بازی می‌كردیم

مجتبی جباری گفت: درمقابل پرسپولیس بسیار زیبا و تكنیكی ظاهر شدیم و برای این بازی كاملا برنامه داشتیم.

مجتبی جباری پس از تساوی یك بر یك استقلال مقابل پرسپولیس گفت: اگر بازیكنان ما كمی بیشتر دوندگی می‌كردند می‌توانستیم برنده این بازی باشیم اما، متاسفانه با بدشانسی مواجه شده و در پایان گل تساوی را دریافت كردیم.

وی با اشاره به این كه تا پایان بازی بر نتیجه كنترل نداشتیم، گفت: باید تا پایان نود دقیقه فوتبال بازی می‌كردیم و بازی زیبا خود را ادامه می‌دادیم.

جباری در پایان با اشاره به اینكه استقلال هفته به هفته بهتر می‌شود گفت: در این بازی همه شاهد بودند كه تیم ما به تدریج به شرایط آرمانی خود نزدیك می‌شود. استقلال تا روزهای اوج فاصله چندانی ندارد، به زودی شاهد استقلالی دیگر خواهیم بود.

سعید لطفی:  حاضر بودم به زمین نروم ولی برنده‌ شویم

مدافع تیم استقلال هم  گفت: دراین بازی مستحق پیروزی بودیم و برد حق مسلم استقلالی‌ها بود.

سعید لطفی در جمع خبرنگاران اظهاركرد: هر چند بازی بسیار زیبایی انجام دادیم اما، به دلیل شرایط بازی، گل تساوی را دریافت كردیم و ما از این نتیجه مساوی راضی نیستیم.

وی با اشاره به این كه این مساوی برای ما حكم باخت را دارد، گفت: حاضر بودم داخل زمین نیز نمی‌رفتم اما، برنده بازی بودیم. زیرا به راحتی بازی برده را از دست دادیم.

وی در پاسخ سوالی مبنی بر مقصر بودنش در دریافت گل تساوی گفت: به هیچ عنون خط دفاعی در این گل مقصر نیست. زیرا زمانی كه یك تیم گل می‌خورد، همه‌ی تیم در آن سهیم هستند.

وی درمورد عقب كشیدن تیم استقلال پس از گل برتری گفت: انجام كارهای دفاعی پس از برتری آن هم در نیمه‌ی دوم یك امر طبعیی بوده و نمی‌توان به ما خورده گرفت. زیرا درضد حملات برنامه داشتیم.

وی با اشاره به این كه این بازی را برای دل هواداران انجام دادیم، گفت: استقلال هفته به هفته هماهنگ‌تر می‌شود، ما زیبا بازی می‌كنیم اما، فقط نتیجه نمی‌گیریم. استقلال واقعی را از بازی آینده خواهید دید.

وی در پایان گفت: وظیفه‌ی من بعد از تعویض حضور در پست هافبك دفاعی و كمك به خط دفاعی است.

پژمان نوری:  یك لحظه غفلت ما را عقب انداخت

بازیكن میانی پرسپولیس گفت: بهترین نكته‌ و دستاورد داربی این بود كه هر دو تیم رضایت هوادارانشان را به دست آوردند.

‌ پژمان نوری در پایان داربی63 اظهاركرد: فكر می‌كنم كه تماشاگران و فوتبال دوستان از نیمه دوم این بازی راضی بودند، برخلاف نیمه اول‌ كه شاهد یك بازی تقریبا خسته كننده و كند دو تیم بودند.

وی افزود: حساسیت بالای این بازی موجب شده بود تا بازیكنان دو تیم در نیمه‌ی اول نمایش خوبی نداشته باشند.

نوری گفت: در نیمه‌ی دوم بازیكنان برای كسب سه امتیاز وارد زمین شده و به طریق آشنایی بیشتر با جو بازی، به مراتب بازی بهتری را به نمایش گذاشتند. هر دو تیم دراین نیمه موقعیت‌هایی را به دست آوردند كه سهم هر تیم یك گل بود.

وی تصریح كرد: یك لحظه غفلت موجب شد تا از حریف عقب بیافتیم اما، خوشبختانه پس از گل بازیكنان تمركز خود را از دست نداده و سعی كردند تا كنترل بازی را دست بگیرند. سعی كردیم تا نظم تیمی خود را حفظ كرده و گل خورده را جبران كنیم. بسیار خوشحالم كه با یك كار گروهی خوب موفق به انجام این كار شده و گل تساوی را به ثمر رساندیم.

نوری تصریح كرد: بازیكنان ما تنها برای كسب سه امتیاز وارد زمین شدند اما، باید اذعان داشت كه استقلال نسبت به هفته‌های گذشته بازی به مرتب بهتری را به نمایش گذاشت. به هرحال این كاملا طبیعی بود، چرا كه آنها می‌خواستند با پیروزی در این بازی رضایت تماشاگران خود را به دست آورند.

به هر حال تساوی نتیجه تلاش تقریبا پا‌ی پا پای دو تیم بود.