تبیان، دستیار زندگی
سیزدهمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ) از 6 آبان به مدت 4 روز با حضور فعالان داخلی و خارجی این صنعت در تهران برگزار می‌شود
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برگزاری سیزدهمین نمایشگاه الکامپ

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ) از 6 آبان به مدت 4 روز با حضور فعالان داخلی و خارجی این صنعت در تهران برگزار می‌شود.

مسعود شنتیانی - عضو هیئت مدیره مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک ایران- در نشستی خبری در محل دائمی نمایشگاه بین المللی با بیان این خبر افزود: سیزدهمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی در فضایی به وسعت 13 هزار متر مربع در نمایشگاه بین المللی تهران در دو بخش سخت افزار و نرم افزار برگزار می‌شود.

برگزاری سیزدهمین نمایشگاه الکامپ

رئیس مجمع تشکل‌های فناوری اطلاعات ایران افزود : در این نمایشگاه بیش از 300 شرکت داخلی و تعداد زیادی از شرکت‌های خارجی در حوزه صنعت ICT حضور خواهند داشت.

شنتیانی با بیان اینکه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی الکامپ تهران پر رونق تر از گذشته برگزار خواهد شد، گفت: ثبت نام از شرکت‌های داخلی و خارجی برای حضور در این نمایشگاه ادامه دارد.

وی افزود: شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی با همکاری تشکل‌های صنعت ICT کشور برگزار کننده سیزدهمین نمایشگاه الکامپ در تهران است.

رئیس مجمع تشکل‌های فناوری اطلاعات ایران گفت: شرکت‌های صنعت ICT که خواهان حضور در این نمایشگاه هستند از تخفیف در نرخ واگذاری غرفه‌ها برخوردار می‌شوند.

منبع: econews.ir

مطالب مرتبط:

جیتکس؛ غوغای بزرگان

گزارش تصویری نماشگاه جیتکس 2007

جیتکس؛ بزرگ ترین رویداد مخابراتی خاورمیانه