تبیان، دستیار زندگی
علیرضا حیدری از سرمربیگری تیم ملی كشتی آزاد كناره‌گیری كرد.........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

كناره‌گیری حیدری از تیم ملی كشتی

كناره‌گیری حیدری از تیم ملی كشتی

علیرضا حیدری از سرمربیگری تیم ملی كشتی آزاد كناره‌گیری كرد.

مرد شش مداله كشتی ایران در خصوص این تصمیم خود گفت: ابتدا باید از یزدانی خرم تشكر كنم كه اعلام كرد به من اختیار تام می‌دهد اما، وضعیت حال حاضر كشتی طوری است كه با اختیار تام هم نمی‌توانم در فرصت سه ماهه كاری انجام دهم.

وی ادامه داد: در حال حاضر بحث لیگ مطرح است و با این شرایط تیم تا عید دست من نیست و پس از آن تنها سه - چهار ماه فرصت است كه در این زمان كوتاه كاری نمی‌شود انجام داد.

حیدری تصریح كرد: مساله ملی یك بحث است و موضوع داخلی، بحث دیگر. باید در كشتی حرفه‌ای كار كرد اما، خیلی مواقع بستر آن آماده نیست. با این وضعیت كه لیگ باید تا آخر سال انجام شود، كار كردن خیلی سخت می‌شود و اگر نباشم، راحت‌ترم. یك كشتی‌گیر در لیگ به دلیل وزن كم كردن‌های پیاپی تخلیه می‌شود و پس از آن سه چهار ماه فرصت است كه باید انتخابی هم بگذاریم. البته شاید من زیاده خواه باشم اما با این وضعیت عملا كاری ساخته نیست. سال گذشته هم نمی‌توانستم كاری انجام دهم چرا كه زمانی آمدم كه 80 درصد چارچوب‌ها مشخص شده بود.

كناره‌گیری حیدری از تیم ملی كشتی

سرمربی تیم ملی كشتی آزاد در خصوص وضعیت تیم ملی برای حضور در المپیك گفت: 80 تا 90 درصد نفراتی كه می‌خواهند به المپیك بروند، از همین تیم ملی فعلی هستند و در این مدت نمی‌توان كار محسوسی كرد. از كشتی‌گیران جوان زمانی می‌توانیم استفاده كنیم كه به حد بزرگسالان رسیده باشند كه در شرایط 50 - 50 فرصت را به نفر جوان می‌دهیم اما،در حال حاضر فاصله زیاد است.

حیدری به برخورد ارباب جراید اشاره كرد و افزود: در بعضی مواقع آن قدر برخوردها سفت و سخت می‌شود كه خود من هم تصمیم می‌گیرم از میدان بیرون روم . گاهی به خاطر مسایلی توبیخ می‌شوم كه در آن دخیل نبوده‌ام. این موضوعات باعث می‌شود ترس در دل افرادی كه بر سر كار می‌آیند، ایجاد شود. من زمانی تیم را گرفتم كه خیلی مسایل ربطی به من نداشت.

حیدری در پایان گفت: باید كار اصولی انجام دهیم كه زمان آن پس از المپیك است. پس از المپیك وقت است تا با نفرات جوان كار كنیم و برنامه‌های سه - چهار ساله را پیاده كنیم اما، در حال حاضر كاری از دستم برنمی‌آید.