تبیان، دستیار زندگی
تهیه‌كننده مجموعه‌ تلویزیونی «حلقه سبز»، ساخته ابراهیم حاتمی‌كیا ضمن اشاره به تحویل 10 قسمت از این مجموعه به تلویزیون، از زمان پخش این كار پس از عید فطر خبر داد ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سریال «حاتمی‌كیا»؛ پس از عید فطر در شبكه 3

حلقه سبز

پیرهادی: 10 قسمت «حلقه سبز» تحویل تلویزیون شد

تهیه‌كننده مجموعه‌ تلویزیونی «حلقه سبز»، ساخته ابراهیم حاتمی‌كیا ضمن اشاره به تحویل 10 قسمت از این مجموعه به تلویزیون، از زمان پخش این كار پس از عید فطر خبر داد.

حلقه سبز

محمد پیر هادی اظهار داشت: تاكنون 10 قسمت از كار آماده و تحویل سازمان صدا و سیما شده است.

وی افزود: همچنین میكس، صداگذاری و مراحل فنی سریال به اتمام رسیده و 8 قسمت باقی مانده در حال طی كردن مراحل نهایی است.

حلقه سبز

بر این اساس، مجموعه تلویزیونی «حلقه سبز» كه تبلیغات آن چندی است از تلویزیون آغاز شده، قرار است در 18 قسمت از شبكه سوم سیما پخش شود.

به گزارش فارس، پیش تولید این مجموعه تلویزیونی از تیرماه 84 آغاز شد و اواخر مهر ماه سال گذشته تصویر برداری‌اش به پایان رسید.

حلقه سبز

حمیدفرخ نژاد، سیما تیرانداز، محمد حاتمی،حمیرا ریاضی، آتش تقی‌پور، نسیم ادبی، بهرام علیان، محمدعلی ساربان، حسین افشار و سیروان اسدنژاد بازیگرانی هستند كه در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

قصه «حلقه سبز » از زبان یك روح گفته می شود، از زبان روحی كه دچار مرگ مغزی شده و علاقه ندارد قلبش به شخص دیگری اهدا شود.او در طول قصه قصد دارد با همه توان تلاش كند تا دوباره به زندگی بازگردد كه این رفتار ماجراهای پیچیده‌ای را به دنبال خواهد داشت.

حلقه سبز

تبلیغات تلویزیونی «حلقه سبز» نیز از دو روز گذشته آغاز شده است.

منبع : خبرگزاری فارس

مطالب مرتبط :

آخرین خبر و عکس از سریال حاتمی‌كیا

گزارش تصویری برداشت آخرین پلان سریال حلقه سبز

تصویربرداری «حلقه سبز» وارد فاز دوم شد