تبیان، دستیار زندگی
یارد تومان كمك نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شد تا كنون 12 میلیارد تومان كمك‌های نقدی و غیر نقدی از طریق فدراسیون كشتی برای زلزله‌زدگان بم جمع‌آوری شده است. پس از مراسم گلریزان كه به همت فدراسیون كشتی و با همكاری باشگاه مهرورزان جو...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مراسم گلریزان جامعه‌ی ورزش؛

12

میلیارد تومان كمك نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شد

تا كنون 12 میلیارد تومان كمك‌های نقدی و غیر نقدی از طریق فدراسیون كشتی برای زلزله‌زدگان بم جمع‌آوری شده است.

پس از مراسم گلریزان كه به همت فدراسیون كشتی و با همكاری باشگاه مهرورزان جوان و هنرمندان برگزار شد، تا كنون 35 كامیون از كمك‌های جمع آوری شده مردم خیر و جامعه‌ی ورزش كه شامل پتو، پوشاك، وسایل گرمایشی و روشنایی، مواد غذایی كنسرو شده، برنج، حبوبات و... به شهرستان بم ارسال شده است.

در عین حال سیل كمك‌های مردم خیرخواه همچنان ادامه دارد.

همچنینمحمدرضا طالقانی از ایثار، گذشت و فتوت جامعه‌ی ورزش، هنرمندان و مردم خیرخواه تقدیر و تشكر كرد.

رییس فدراسیون كشتی ، اظهارداشت: پس از درخواست فدراسیون كشتی از جامعه‌ی ورزش و مردم خیرخواه مبنی بر كمك به زلزله‌زدگان بم، استقبال مردم بسیار چشمگیر بوده كه با پایان یافتن مراسم گلریزان هنوز كمك‌های مردمی به فدراسیون كشتی ارسال می‌شود.

وی افزود: من به نمایندگی از فدراسیون كشتی وجامعه ورزش تشكر قلبی خود را از محبت و ایثار مردم ایران كه همیشه در كارهای خیر پیش قدم بوده‌اند، اعلام می‌كنم و تقاضا دارم كه لطف و محبت مردم همچنان شامل زلزله‌زدگان بم شود.

طالقانی تصریح كرد: مردم خیرخواه و ورزش دوست بار دیگر روح فتوت و جوانمردی را بیش از پیش زنده كردند و نشان دادند كه در هنگام مصیبت و گرفتاری هیچ گاه هموطنان خود را تنها نخواهند گذاشت. همچنین با نزدیك بودن سالگرد جهان پهلوان تختی امیدوارم كمك‌های مردمی تا آن روز ادامه داشته باشد و در ابن بابویه بار دیگر شاهد احیا شدن روح فتوت و مردانگی باشیم.

طالقانی در خصوص سایر اقدامات فدراسیون كشتی گفت: 4 هزار متر زمین در سرخه سمنان به فدراسیون كشتی تعلق گرفته كه قصد داریم درآمد ناشی از فروش این زمین را به زلزله‌زدگان بم اختصاص دهیم و همچنین 50 واحد مسكونی را در بم با همكاری برخی شركت‌ها احداث خواهیم كرد.

رییس فدراسیون كشتی در پایان خاطرنشان كرد: اولین سالن كشتی به صورت سازه‌های ساخته شده آماده است و در اسرع وقت به بم انتقال داده خواهد شد تا مورد استفاده قرار گیرد.