تبیان، دستیار زندگی
دیماه 1382 نمایش فیلم «ارگ بم» در فیلمخانه ی مستند و تجربی مسئولان، هنرمندان و علاقمندان عرصه ی فیلم كوتاه، مستند و انیمیشن رأس ساعت 17 روز چهارشنبه (دهم دی ماه 1382) گرد هم خواهند آمد تا ضمن ابراز همدردی مجدد با زلزله زدگا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخبار ادبی وهنری 10 دیماه 1382

نمایش فیلم «ارگ بم» در فیلمخانه ی مستند و تجربی

مسئولان، هنرمندان و علاقمندان عرصه ی فیلم كوتاه، مستند و انیمیشن رأس ساعت 17 روز چهارشنبه (دهم دی ماه 1382) گرد هم خواهند آمد تا ضمن ابراز همدردی مجدد با زلزله زدگان بم، به كمك مصیبت دیدگان این واقعه بشتابند.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی «مركز گسترش سینمای مستند و تجربی» اعلام كرد: این گردهمائی همزمان با نمایش فیلم مستند «ارگ بم» ساخته مهرداد زاهدیان و فیلم كوتاه داستانی « در سایه حصارهای خشتی» به كارگردانی محسن رمضان زاده و در محل « فیلمخانه مستند و تجربی» (واقع درتهران- خیابان فاطمی- تقاطع كارگر- سالن سینمای موزه فرش ایران) برپا خواهد شد تا جامعه مستندسازان و هنرمندان حوزه فیلم كوتاه و انیمیشن نیز در این سوگ عظیم، مراتب همدردی خویش را با بازماندگان واقعه، ابراز دارند.

در همین ارتباط، روابط عمومی «مركز گسترش سینمای مستند و تجربی» از كلیه مسئولان، هنرمندان، دست اندركاران و علاقمندان سینمای كوتاه، مستند و انیمیشن دعوت به عمل می آورد تا رأس ساعت 17 روز چهارشنبه (10 دی 1381) در محل « فیلمخانه مستند و تجربی» حضور به هم رسانند تا با مشاركت نهادهای ذیربط، كمك های نقدی خود را تقدیم هموطنان داغدار بم نموده و چگونگی تلاش خود در ثبت و ضبط این رخداد هولناك و بازنمایی همه جانبه» چهره بم امروز را عنوان نمایند.

در ضمن گفتنی است كه «مركز گسترش سینمای مستند و تجربی» و «انجمن سینمای جوانان ایران» آمادگی دارد تا در خصوص اعزام فیلمسازان به منطقه زلزله زده بم،آنان را حمایت (صدور معرفی نامه و ...) نمایند. در این ارتباط، واحد تولید «مركز» و «انجمن» با شماره تلفن 8601275 و روابط عمومی با شماره تلفن 8797106 آماده پاسخگویی به فیلمسازان محترم می باشد.