تبیان، دستیار زندگی
ام آمادگی جمعی از هنرمندان كشور جهت بر پایی نمایشگاه به نفع زلزله زدگان به دنبال حادثه دلخراش و جانسوز زلزله بم كه منجر به كشته و زخمی شدن تعداد كثیری از هموطنان شد، جمعی از هنرمندان نامی كشور با صدور اطلاعیه ای ضمن تسلیت به ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخبار ادبی و هنری 9 دیماه 1382

اعلام آمادگی جمعی از هنرمندان كشور جهت بر پایی نمایشگاه به نفع زلزله زدگان

به دنبال حادثه دلخراش و جانسوز زلزله بم كه منجر به كشته و زخمی شدن تعداد كثیری از هموطنان شد، جمعی از هنرمندان نامی كشور با صدور اطلاعیه ای ضمن تسلیت به تمامی هم میهنان و به خصوص خانواده ها ی عزادار اعلام كردند به زودی نمایشگاه بزرگی از آثار هنرمندان سراسر كشور را به نفع زلزله زدگان برگزار خواهند كرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی موزه  هنرهای معاصر تهران؛ در این اطلاعیه كه از سوی هنرمندان برجسته از جمله، محمود جوادی پور، احمد اسفندیاری، بهجت صدر، مرتضی ممیز، غلامحسین نامی، ایران درودی، آیدین آغداشلو، منصوره حسینی، مهدی حسینی، جلال شباهنگی، علی اكبر صادقی، حسن خسروجردی، حبیب صادقی، كاظم چلیپا، محمد احصائی، محمد ابراهیم جعفری، فرح اصولی، بابك اطمینانی، پریوش گنجی، نصرت الله مسلمیان و ... صادر شده از تمامی هنرمندان و علاقمندان دعوت به عمل آمده است تا اثر یا آثار خود را به موسسه توسعه هنرهای تجسمی به نشانی: تهران – خیابان كارگر شمالی كوچه شهید صدوقی پلاك 19 تحویل نمایند.

بر اساس این گزارش: حسن خسروجردی، سخنگوی این همایش اعلام كرد: زمان برگزاری این نمایشگاه پس از جمع آوری آثار، اعلام خواهد شد.

وی افزود: با هماهنگی هایی كه قرار است با گالری داران انجام شود به مدت 5 روز آثار رسیده در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت و عواید به دست آمده از فروش آثار رسیده به حساب زلزله زدگان پرداخت خواهد شد.

وی شماره تلفن 11-69446910 را برای پاسخگویی به علاقمندان از سوی دبیرخانه این همایش اعلام كرد و گفت: هنرمندان می توانند هماهنگی های لازم را برای تحویل آثار خود با دفتر دبیرخانه به عمل آورند.