تبیان، دستیار زندگی
ر، برای هم دردی با زلزله زدگان نشست خبری امروز خانه ی موسیقی كه قرار بود در خصوص محورهای كمك های عمومی به این نهاد صنفی باشد به منظور ابراز همدردی با زلزله زدگان استان كرمان، به نحوه ی كمك های موسیقیدانان و هنرمندان به زلزله...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخبار ادبی وهنری 8 دیماه 1382

گردهمایی موسیقیدانان بزرگ كشور، برای هم دردی با زلزله زدگان

نشست خبری امروز خانه ی موسیقی كه قرار بود در خصوص محورهای كمك های عمومی به این نهاد صنفی باشد به منظور ابراز همدردی با زلزله زدگان استان كرمان، به نحوه ی كمك های موسیقیدانان و هنرمندان به زلزله زدگان اختصاص یافت.

به گزارش ایسنا در این نشست كه با حضور پیرنیاكان (دبیر) و هوشنگ ظریف (عضو هیأت مدیره) برگزار شد پیرنیاكان اعلام كرد كه موسیقیدانان بزرگ كشور، 14 دی ماه برای دیدار عمومی با مردم و ارایه كمك به زلزله زدگان در محل خانه موسیقی گرد هم می آیند.

سخنگوی خانه موسیقی با ابراز تأسف هیأت مدیره خانه موسیقی از آسیب های وارده به مردم بم به وزارت ارشاد پیشنهاد داد تا بودجه ی جشنواره ی پنجم موسیقی مقامی – نواحی كرمان به مردم زلزله زده اختصاص یابد.

پیرنیاكان همچنین از اعلام آمادگی گروه های موسیقی برای برگزاری كنسرت به نفع زلزله زدگان خبر داد.

به گزارش ایسنا، در این جلسه همچنین از سوی پیرنیاكان اعلام شد: تا حد ممكن سعی خواهیم كرد تا توجه هنرمندان برای همكاری و همیاری با زلزله زدگان معطوف شود و ما در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم كرد.

هوشنگ ظریف، رئیس هیأت مدیره كانون نوازندگان سازهای ایرانی نیز مراتب تأسف خود را از آسیب دیدگی مردم شریف بم اظهار داشت.

وی گفت: از همه هنرمندان انتظار داریم تا به یاری  زلزله زدگان استان كرمان بشتابند.