تبیان، دستیار زندگی

معرفی مرکز خرید امارات مال، یکی از بزرگترین مراکز خرید جهان

اگر قصد سفر به دبی را دارید، بهتر است از قبل به فکر رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما ارزان باشید تا هزینه های سفر شما کمتر باشد. به همین منظور فلای تودی پیشنهاد خوبی برای شما است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
مجموعه خرید امارات، یا همان امارات مال، به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین مجتمع‌های خرید در دبی شناخته می‌شود. این مرکز با مساحتی بیش از ۲۳۴ هزار متر مربع از ویژگی‌های منحصربه‌فردی برخوردار است. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به اختصاص یک منطقه زندگی برای پنگوئن‌ها و بزرگ‌ترین مجموعه اسکیت روی یخ پوشیده از آسمان اشاره کرد. این مرکز خرید دارای ۹۰ رستوران و فروشگاه مواد غذایی می‌باشد. ساخت امارات مال در اکتبر ۲۰۰۳ با هزینه‌ای در حدود ۲۱۸ میلیون دلار آغاز شد و تا سال ۲۰۰۵ به پایان رسید.

معماری این مجتمع توسط یک شرکت آمریکایی صورت گرفته است. در این مرکز خرید، مغازه‌های فراوانی وجود دارند که می‌توانید انواع محصولات از جمله لباس، لوازم الکترونیکی، ساعت، طلا، اثاثیه منزل، لوازم آرایشی و عطر را خریداری کنید.

همچنین فعالیت‌های تفریحی متنوعی نیز در این مرکز ارائه می‌شود از جمله سینما، اسکیت روی یخ، تئاتر و ... که می‌توانید با دوستان و خانواده‌تان اوقات خوبی را در اینجا سپری کنید. هاستل هارتلند دبی یکی از نزدکی‌ترین هتل‌ها به امارت مال به‌شمار می‌رود. در ادامه به بررسی اطلاعات بیشتری درباره این موضوع می‌پردازیم.
امارت مال دبی

خرید در امارات مال دبی

در این مجموعه خرید، به قدری مراکز و فروشگاه برای خرید وجود دارد که شما به‌راحتی می‌توانید لباس یا وسایل موردنیاز خود را پیدا کنید. مهمترین این فروشگاه‌ها عبارت‌انداز:

خرید انواع پوشاک در امارت مال

برای تجربه‌ خرید پوشاک با جدیدترین مدل‌ها و برندهای معتبر جهانی، به مرکز خرید امارات مال سر بزنید. این مرکز پوشاکی از زنانه، لباس‌های بارداری، مردانه، کودکانه، ورزشی، شنا، چرم، کیف و کفش را ارائه می‌دهد. برندهای مشهوری چون الکساندر مک کویین و برشکا در اینجا موجود هستند. برای خرید پوشاک، طبقات همکف، اول و دوم مراجعه کنید.
امارات مال

خرید طلا و جواهر در امارات مال

بدون شک، در شهر دبی می‌توانید آخرین طرح‌ها و برندهای برجسته جهان در زمینه طلا، جواهرات و ساعت را مشاهده کنید. اگرچه هزینه‌های این محصولات ممکن است بالا باشد، اما با هر خریدی شناسنامه مربوط به محصول را دریافت کرده و این محصولات را در هر نقطه‌ای از جهان به قیمت مناسب می‌توانید بفروشید.

شعبه معروف‌ترین برند طلای جهان، کارتیر، نیز در این مرکز خرید وجود دارد. مغازه‌های طلا، جواهرات و ساعت در طبقات همکف و اول مرکز خرید امارات مال قرار دارند و با کمی پرسش و جستجو، به راحتی می‌توانید آنها را پیدا کنید.

خرید لوازم آرایشی و بهداشتی

یکی از لذت‌بخش‌ترین تجربیات خرید برای هر خانم، خرید لوازم آرایش از برندهای برجسته جهان است. اگر به دبی سفر می‌کنید، حتماً به مرکز خرید امارات مال بروید تا از نزدیک با برخی از بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی آشنا شوید. برندهایی چون مک از معروفترین برندها در این زمینه هستند. این مغازه‌ها، همانند سایر مغازه‌های تجاری، در طبقات مختلف امارات مال وجود دارند.

تفریح در مرکز خرید امارات مال

در مرکز خرید امارات مال، انواع فعالیت‌های تفریحی وجود دارد که شامل موارد زیر می‌شوند:

. سینما: این مرکز دارای سینماهای مدرن با نمایش فیلم‌های جدید و متنوع است که برای تفریح و تماشای فیلم با خانواده یا دوستان مناسب هستند.
. اسکی روی یخ: امارات مال دارای بزرگ‌ترین زمین اسکی روی یخ سرپوشیده دنیا است که به بازدیدکنندگان امکان می‌دهد از این ورزش تفریحی لذت ببرند.
. اتاق فرار: فعالیت جذابی که در اینجا انجام می‌شود، اتاق‌های فرار است که با حل معماها و پیدا کردن راه‌حل‌های مناسب، برای گروه‌های دوستانه یا خانوادگی می‌تواند تجربه‌ جذابی باشد.
. شهربازی: مرکز خرید امارات مال دارای شهربازی بزرگی است که بازی‌ها و سرگرمی‌های مختلف برای کودکان و خانواده‌ها را فراهم می‌کند.
. بولینگ: امکان بولینگ نیز در این مرکز فراهم شده که برای تفریح و رقابت با دوستان و خانواده مناسب است.
این امکانات تفریحی متنوع باعث می‌شود مرکز خرید امارات مال یک مقصد تفریحی جذاب برای بازدیدکنندگان به‌شمار رود.

ساعات کاری مرکز خرید امارات مال

فروشگاه‌های امارت مال از یکشنبه تا چهارشنبه در حال ارائه کالا و خدمات به مشتریان هستند و ساعت فعالیت آن‌ها از ساعت 10 صبح تا 10 شب است. همچنین، در آخر هفته‌ها نیز تا نیمی از شب باز بوده و رستوران‌ها و فودکورت‌ها نیز برنامه فعالیتی مانند فروشگاه‌ها دارند و گردشگران در این ساعت‌ها می‌توانند به بازدید از این مکان بپردازند.

رزرو هتل های دبی با فلای تودی

امارات مال، یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید در دبی بوده که با مساحت بیش از ۲۳۴ هزار متر مربع، این مرکز شامل فروشگاه‌های متنوع، سینما، اسکی روی یخ، اتاق فرار و شهربازی است. فروشگاه‌ها از یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت صبح ۱۰ تا ۱۰ شب و آخر هفته‌ها تا نیمه‌شب باز هستند. این مرکز خرید نیز رستوران‌ها و فودکورت‌های متنوعی دارد. امارات مال یک مقصد تفریحی و خرید مناسب برای بازدیدکنندگان است.

اگر قصد سفر به دبی را دارید، بهتر است از قبل به فکر رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما ارزان باشید تا هزینه های سفر شما کمتر باشد. به همین منظور فلای تودی پیشنهاد خوبی برای شما است. وارد وب سایت یا اپلیکیشن فلای تودی شوید و در صفحه هتل های خارجی نام هتل موردنظر خود را وارد کنید تا لیست متنوعی از هتل ها را مشاهده کنید. امیدواریم با خواندن این مقاله اطلاعات لازم درباره این مکان را به دست آورید.