تبیان، دستیار زندگی

 نگاهی به بهترین هتل شیراز

در همین راستا ما به شما توصیه می‌کنیم که از مجموعه‌های خوشنامی مانند اسنپ تریپ کمک گرفته و خدمات سفر خود را با راهنمایی این مجموعه‌ انتخاب کنید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
شیراز
برای سفر به شهر شیراز آماده هستید؟ شیراز را به شهر حافظ و سعدی، باغ ارم و جهان نما، دروازه قرآن، سوغات و صنایع دستی و مردم خون‌‌گرمش می‌شناسند. از ابتدای ورودتان به شهر شیراز، حال خوبی قلب شما را تحت تاثیر قرار داده و منقلب می‌کند. خاک شیراز گیرا و آب آن، آب حیات است. یک سفر کوتاه و چند روزه به شیراز به‌قدری می‌تواند دنیا را برای شما رنگی‌تر و زیباتر کند که تا مدت‌ها بعد از بازگشت به شهرتان هنوز هم در همان حال و هوای شهر شیراز به سر می‌برید. در این مقاله قرار است بهترین هتل های شیراز این شهر را به شما معرفی کنیم تا اقامت شما پرخاطره‌تر و به یاد ماندنی‌تر باشد.

هتل‌های شهر شیراز و تجربه بهترین‌ها

برای سفر به شهر شیراز توصیه می‌کنیم که حتماً فصل بهار و البته فروردین ماه را انتخاب کنید. ناگفته نماند که نیمه اول همیشه شیرازی شلوغ و پر از گردشگر را در مقابل شما به نمایش در می‌آورد. اما نیمه دوم فروردین ماه بهترین زمان و موقعیت برای سفر به شیراز است. دوم این‌‌که فروردین، هوا هنوز خنکای زمستان را دارد و گرمای آزاردهنده تابستان هنوز به شیراز پا نگذاشته است. عطر بهار نارنج و اطلسی‌ها و شب‌بوها و بنفشه‌ها پیش از هر چیز در همان بدو ورود شما را غافلگیر می‌کند و این یک واقعیت انکارناپذیر است که شیراز در فروردین ماه بی‌شباهت به بهشت نیست. در اردیبهشت ماه، هوای شیراز رو به گرمی می‌رود و گل‌ها و گیاهان خصوصاً بهار نارنج‌ها دیگر حضور پررنگی در سطح شهر ندارند. حالا که مقصد سفر شما شیراز است، برای یک اقامت هیجان‌انگیز با معرفی سه هتل از بهترین هتل‌های این شهر ما را همراهی کنید.

هتل شیراز

هتل بزرگ شیراز با زیربنا و مساحت ۴۰ هزار متر مربع در سال ۱۳۹۲ با ۵ ستاره طلایی فعالیت خود را به‌طور رسمی آغاز کرد. این هتل را در بخشی از کوه‌های شمالی شرقی شیراز ساخته‌اند که ۱۴ طبقه دارد. هتلی که در فاصله کوتاه و اندکی از دروازه قرآن قرار گرفته و با ۱۵۸ سوئیت و اتاق، بهترین و مناسب‌ترین امکانات اقامتی را برای شما فراهم می‌کند. اتاق‌ها از طبقات هفتم تا دوازدهم هتل را اشغال کرده‌اند و این هتل از بهترین و مجهزترین هتل‌های شهر شیراز به حساب می‌آید.

هتل بزرگ شیراز که در ورودی شمالی قرار گرفته و دسترسی آسانی به مراکز گردشگری، تفریحی و تاریخی شهر شیراز مانند موزه سنگ هفت تنان، دروازه قرآن، بوستان کوهپایه یا کوهستانی نور، آرامگاه حافظ، موزه چهل مقام، باغ ملی، ارگ کریمخانی، ورزشگاه حافظیه، سرای مشیر، موزه پارس، خانه هنر شیراز، لونا پارک شیراز و غیره دارد.

ضمن این‌‌که فاصله این هتل از فرودگاه بین المللی شهید دستغیب ۱۴ کیلومتر، تا ترمینال کاراندیش شیراز ۵ کیلومتر، تا ترمینال مدرس شیراز ۷ کیلومتر، تا ترمینال امیرکبیر شیراز 15 کیلومتر و تا راه آهن شهر شیراز ۲۵ کیلومتر است.

هتل الیزه شیراز

هتل الیزه شیراز در دسته متفاوت‌ترین 4 ستاره‌های این شهر قرار گرفته که اقامتی جذاب و بسیار با کیفیت را برای شما تدارک می‌بیند. این هتل چهار ستاره که در یکی از شلوغ‌ترین و مدرن‌ترین نقاط شهر شیراز قرار گرفته، به خوبی پاسخگوی تمام نیازهای مسافران و گردشگران بوده و با قرار گرفتن در بافت مسکونی شیراز، اقامتی مملو از آرامش را برای شما رقم می‌زند.

هتل الیزه ۱۵۸ سوئیت و اتاق دارد و امکانات متعدد و متنوع اقامتی آن سبب شده که در دسته پرطرفدارترین هتل‌های شیراز قرار بگیرد. اتاق‌ها از طبقات هفتم تا دوازدهم این هتل را تشکیل داده‌اند و با امکانات مدرن و به روزی که دارند این هتل را در دسته هتل‌های مجهز شهر شیراز قرار داده‌اند.

به‌‌‌لحاظ موقعیت جغرافیایی این هتل در غرب شهر شیراز قرار گرفته و تقریبا فاصله زیادی تا دروازه قرآن دارد. اما دسترسی آن به جاذبه‌های متنوعی مانند باغات قصرالدشت، بلوار چمران و کافه‌ها و رستوران‌های متعدد معالی آباد، یک دسترسی اولیه و سریع است. ضمن این‌‌که به دیگر جاذبه‌های شهر شیراز مانند حافظیه و سعدیه، بوستان آزادی، باغ ارم، حرم حضرت شاه چراغ، چهل مقام، موزه سنگ هفت تنان، باغ جهان نما و غیره نیز دسترسی خوبی دارد. همچنین فاصله این هتل تا فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز ۲۶ کیلومتر، ترمینال شهید کاراندیش شیراز ۱۷ کیلومتر، تا ترمینال شهید مدرس شیراز ۱۹ کیلومتر، تا ترمینال امیرکبیر شیراز ۱۴ کیلومتر و تا راه آهن شهر شیراز هم ۱۴ کیلومتر است.

هتل جهانگردی شیراز

سومین هتل در شهر شیراز که در دسته جذاب‌ترین هتل‌ها قرار دارد، هتل جهانگردی شیراز است. این هتل به‌طور رسمی در سال ۱۳۷۴ فعالیت خود را آغاز کرد و در سال ۱۳۸۳ با هدف ارتقاء سطح خدمات و بالا بردن کیفیت ارائه شده در سال۱۳۸۳ به طور کامل مورد بازسازی قرار گرفت. هتل جهانگردی شیراز ۴۴ سوئیت و اتاق دارد و در یک محوطه سبز جانمایی شده که از دیگر جاذبه‌های این هتل به حساب می‌آید. اتاق‌ها به صورت بلوک‌های دو طبقه و سه طبقه جانمایی شده‌اند و البته آسانسور هم ندارند.

به لحاظ موقعیت جغرافیایی مجتمع جهانگردی شیراز در بلوار نصر قرار گرفته و فاصله کوتاهی تا مراکز تاریخی، تفریحی و گردشگری شهر شیراز مانند باغ ارم، باغ نظر، سرای مشیر، بازار وکیل، آرامگاه سعدی، نارنجستان قوام، آب انبار وکیل، ارگ کریمخانی، باغ ملی، آرامگاه حافظ، آرامگاه سعدی، باغ دلگشا، حرم حضرت شاهچراغ، موزه مشاهیر، موزه ۴۰ مقام، موزه سنگ هفت تنان و غیره دارد. همچنین فاصله این هتل تا فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب ۱۰ کیلومتر، تا ترمینال شهید کاراندیش شیراز ۲ کیلومتر، تا ترمینال شهید مدرس شیراز ۴ کیلومتر، تا ترمینال امیرکبیر شهر شیراز ۱۰ کیلومتر و تا راه آهن شهر شیراز تنها ۲۵ کیلومتر است.

شهر شیراز برای بهترین سفر عمرتان

برای سفر به شهر شیراز مانند هر کدام از شهرهای تاریخی و تفریحی ایران توصیه می‌کنیم که حتماً با درنظر گرفتن فصل و موقعیت سفر، رزرو هتل، تور و بلیت هواپیمای خود را زودتر از موعد انجام دهید. در هر حال در برخی از فصول، شهر شیراز به شدت شلوغ و پرتردد است و ممکن است که با پر بودن تمامی هتل‌ها و رزرو بلیط‌های هواپیما روبه‌‌رو باشید. در همین راستا ما به شما توصیه می‌کنیم که از مجموعه‌های خوشنامی مانند اسنپ تریپ کمک گرفته و خدمات سفر خود را با راهنمایی این مجموعه‌ انتخاب کنید.