تبیان، دستیار زندگی

معرفی اتاق ماه عسل هتل اسپیناس پالاس 

در این مقاله همراه ما باشید تا با بررسی قیمت اتاق ماه عسل هتل اسپیناس پالاس و بررسی تمام امکانات آن در کنارتان باشیم تا برای انتخاب این هتل، در زیباترین و رمانتیک‌ترین سفر زندگی‌تان اطلاعات بیشتری را در اختیار داشته باشید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
معرفی اتاق ماه عسل هتل اسپیناس پالاس + بررسی امکانات و قیمت





یک تجربه خیره کننده در هتل اسپیناس پالاس منتظر شماست، هتلی که شکوه و آرامش را در طراحی اتاق‌های خود منظور کرده و باعث می‌شود مسافرانش اقامتی شاهانه را تجربه کنند. اتاق ماه عسل هتل اسپیناس پالاس شما را از شلوغی‌های تهران دور می‌کند و به سرزمینی افسانه‌ای و رویایی می‌برد که دست کمی از بهشت ندارد. 
 

چرا هتل اسپیناس پالاس برای ماه عسل مناسب است؟

اول از همه اینکه برای انتخاب اتاق ماه عسل در هتل اسپیناس پالاس گزینه‌های زیادی پیش رو دارید. تمام این اتاق‌ها با دقت طراحی شده‌اند و فضایی سحرآمیز را برای مهمانان فراهم می‌کند. از طرفی دیگر رزرو هتل اسپیناس پالاس به دلیل امکانات بی‌نظیرش، حس رویایی بودن و خوشبختی لازم برای شروع یک زندگی عالی را به شما منتقل می‌کند. از لحظه‌ای که قدم به هتل می‌گذارید، با محیطی مواجه می‌شوید که ظرافت و زیبایی از در و دیوارش تراوش می‌کند و زمینه را برای یک تجربه یک ماه عسل فراموش‌نشدنی فراهم می‌کند.
هتل اسپیناس پالاس تهران با ایجاد تجربه‌ای بی‌نظیر و به کارگیری پرسنل مجرب، تبدیل به لوکس‌ترین هتل تهران شده است. در میان هتل های تهران، در چند سال اخیر نام هتل اسپیناس پالاس بر سر زبان ها افتاده است. این هتل با معماری شگفت‌انگیز و هم‌چنین خدمات بی‌نظیر خود، تبدیل به انتخاب اول مسافران و گردشگرانی شده که به دنبال اقامتی لوکس و خاطره‌انگیز در تهران هستند.

بهترین اتاق ماه عسل هتل اسپیناس پالاس

اتاق‌ها و سوئیت‌های متنوعی در این هتل پیدا می‌شود که همگی می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای ماه عسل باشند. هر کدام از این اتاق‌ها اسم خاص خودشان را دارند که متناسب با امکانات آن‌ها نام‌گذاری شده است. از مرتفع‌ترین اتاق هتلی در تهران گرفته، تا اتاقی که دیزان و طراحی‌اش شما را یاد عظمت ایران می‌اندازد، در این هتل پیدا می‌شود. حال برای انتخاب بهترین اتاق ماه عسل هتل اسپیناس پالاس در میان اتاق‌های زیر بگردید و اتاقی را انتخاب کنید که با معیارهای شما سازگاری بیشتری دارد.

سوئیت اسکای؛ مرتفع ترین اتاق اسپیناس پالاس
همانطور که از نامش پیداست، این سوئیت در بالاترین طبقه هتل قرار دارد و برای طرفداران ارتفاع و آن‌هایی که می‌خواهند کل تهران زیر پایشان باشد، بهترین اتاق ماه عسل هتل اسپیناس پالاس است. نکته حیرت‌انگیز در مورد این سوئیت این است که در یک طبقه مستقل قرار گرفته و همین امر باعث می‌شود تا بدون هیچ‌گونه مزاحمت و سروصدا، یک تجربه بی‌نظیر را کسب کنید. این سوئیت دارای متراژ ۲۵۰ متری است و آنقدر دلباز و شیک است که گذر زمان را در آن حس نمی‌کنید. برخی دیگر از امکانات این اتاق به شرح زیر است.
● جکوزی اختصاصی
● اتاق مخصوص کار
● اتاق خواب ویژه و بزرگ
● سالن مجزا
● بالکن بسیار بزرگ با ویو کوه‌های البرز
● تخت ماساژ
● تردمیل

سوئیت سیگنچر پالاس

قیمت اتاق ماه عسل هتل اسپیناس پالاس

این سوئیت‌ها، سوئیت‌های اختصاصی هتل اسپیناس پالاس هستند که نمونه‌اش را هیچ جای دیگری نمی‌توانید پیدا کنید. این سوئیت‌ها دارای اتاق‌های بزرگ و جادار هستند که اتاق نشیمن آن‌ها با پرده‌های اعیانی از اتاق‌های دیگر جدا شده‌اند. متراژ این اتاق‌ها تقریبا ۱۲۰ متر است و فضای دلباز و زیبایی دارند. برخی از ویژگی‌های استثنایی این اتاق را در زیر ببینید.
● فرش دستباف شیک
● جکوزی اختصاصی
● میز آرایش مجهز
● صبحانه بوفه رایگان
● میز کار بزرگ
● دو تلویزیون ۵۵ اینچی (هم در سالن و هم در اتاق خواب)
● اینترنت بی‌سیم پرسرعت
● مینی بار و یخچال در هر اتاق
● صندوق امانات اختصاصی
● نظافت شبانه روزی

سوئیت دبل استاندارد

اگر عاشق ترکیبی از مدرنیته و سنت باشید، بهترین اتاق ماه عسل هتل اسپیناس پالاس برای شما همین سوئیت‌های دبل استاندارد آن است. وسایل این اتاق‌ها و دیزان عمومی اتاق و حمام آن تلفیقی از المان‌های مدرن و شیک و عناصر تزئینی سنتی است. در این اتاق می‌توانید به تماشای تلویزیون بین‌المللی بنشینید و همچنین از اینترنت پر سرعت این اتاق لذت ببرید. همچنین در صورت لزوم می‌توانید از میز کار این اتاق استفاده کنید و گذر زمان را احساس نکنید. متراژ این اتاق‌ها ۳۵ متر است و هر چند از اتاق‌های قبلی که معرفی کردیم کوچک‌تر است، اما دقیقا به همین دلیل، برای استفاده دو نفر مناسب‌تر و رمانتیک‌تر است. برخی دیگر از امکانات این اتاق را در زیر ببینید.
● دارای مینی‌بار و یخچال
● سرویس چای و قهوه رایگان
● این اتاق را می‌توانید در طبقات مخصوص سیگار هم رزرو کنید
● دارای تلویزیون ۴۵ اینچی
● چشم‌انداز کوه یا شهر
● روم سرویس شبانه‌روزی

 اتاق خانوادگی رویال؛ محبوب ترین اتاق ماه عسل
انتخاب نام رویال (ویژه) برای این اتاق بسیار مناسب است. به جرأت محبوب‌ترین اتاق برای ماه عسل است و دل هر زوجی را با زیبایی و آرامشش می‌رباید. تخت دو نفره بزرگ و راحت آن یک شب فوق‌العاده آرام و لذت بخش را برای‌تان رقم می‌زند و خاطره‌ای لوکس و لاکچری را در ذهن‌تان باقی می‌گذارد. امکانات جذاب این اتاق را در زیر بررسی کنید.
● متراژ ۴۵ متر
● دارای بالکن ۵ متری
● تلویزیون ۵۵ اینچی
● تخت دو نفره کینگ سایز
● صبحانه بوفه رایگان
● میز مخصوص چمدان
● دارای کتری برقی
● دارای میز مخصوص آرایش
● دارای سشوار
● میز کار بزرگ
● اینترنت پرسرعت
● مینی بار و یخچال
● دارای صندوق امانات مخصوص

قیمت اتاق ماه عسل هتل اسپیناس پالاس

با توجه به تنوع بالای اتاق‌ها، قیمت اتاق ماه عسل هتل اسپیناس پالاس به این بستگی دارد که کدام یک از این اتاق‌ها را انتخاب کرده باشید. اما اگر صرفا دانستن حدود قیمتی آن برای‌تان کفایت می‌کند باید بگوییم قیمت اتاق‌های این هتل از شبی ۷ میلیون تومان برای دو نفر شروع می‌شود.
 
بررسی بهترین اتاق های ماه عسل هتل اسپیناس پالاس تهران

اطلاعاتی در مورد امکانات عمومی هتل اسپیناس پالاس

هر آنچه تا این لحظه به شما گفتیم، در مورد اتاق‌های بی‌نظیر این هتل بود. اتاق‌هایی که برای ماه عسل و هانی‌مون، انتخاب‌های بی‌نظیری هستند. اما شاید بد نباشد که شما، به عنوان زوجی که قصد اقامت در این هتل را بررسی می‌کنید، با امکانات عمومی این هتل آشنا شوید، این اطلاعات در زیر لیست شده‌اند:
● دارای سالن کنسرت
● دارای ۳ رستوران فوق لاکچری
● دارای سالن جلسات و همایش
● دارای مرکز اختصاصی سلامت و زیبایی
● دارای کافی‌شاپ و سالن ویژه سیگار
● امکان خرید پکیج مخصوص سالگرد ازدواج (شامل شام رویایی در رستوران و خروج دیر هنگام از اتاق)

یک ماه عسل بی‌نظیر

اتاق ماه عسل هتل اسپیناس پالاس شما را به عنوان یک زوج جوان به خود فرا می‌خواند تا در دنیایی از تجمل بی‌حدومرز و تجربیات عاشقانه غرق‌تان کند. از طراحی و دیزاین لوکس گرفته تا تنوع بالای اتاق‌های رمانتیک و خدمات بی‌نظیر این هتل، همگی نوید یک اقامت فوق‌العاده را به شما می‌دهند. اگر به دنبال کسب یک تجربه خاص در شروع زندگی مشترک خود هستید، این هتل رویایی را فراموش نکنید.

برگرفته از :
https://www.eghamat24.com/blog/18889/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%87%D8%AA%D9%84-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86





این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .