تبیان، دستیار زندگی
هجدهمین روز از پانزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم مصادف بود با شب ضربت خوردن مولای متقیان ، امیر مومنان علی (ع) و این موجب شده بود تا فضای نمایشگاه و همچنین غرفه تبیان حال و هوای معنوی خاصی به خود گیرد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گزارش روز هجدهم غرفه تبیان

گزارش روز هجدهم غرفه تبیان

هجدهمین روز از پانزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم مصادف بود با شب ضربت خوردن مولای متقیان ، امیر مومنان علی (ع) و این موجب شده بود تا فضای نمایشگاه و همچنین غرفه تبیان حال و هوای معنوی خاصی به خود گیرد.

روبان های مشکی که در گوشه صفحه نمایش ها نصب شده بود حاکی از سوگواری خانواده بزرگ تبیان در غم شهادت مولای خود بود.

گزارش روز هجدهم غرفه تبیان

در این روز جمعی از دانش آموزان مدرسه راهنمایی دخترانه پیام انقلاب از غرفه تبیان بازدید کردند و بخشهای مختلف سایت برای مربیان و مدیران این مدرسه توسط همکاران حاضر در غرفه تشریح و توضیح داده شد و در پایان سوالاتی برای دانش آموزان مطرح گردید و به برندگان جوایزی به رسم یادبود اهداء گردید.

گزارش روز هجدهم غرفه تبیان

در این روز انجمن روانشناسی با برنامه پخش فیلم جذاب شهادت آب با ارائه دکتر فرهنگ برنامه خود را آغاز کرد که با استقبال خوبی روبرو شد. انجمن با ادامه مسابقه تصویری(حدس زدن آیه ای از سوره مبارکه حشر از روی تصویر) تا ساعت 15 مشغول فعالیت و ارائه ی توضیحات و معرفی انجمنها بود.

در ادامه روز انجمن کارآفرینی در غرفه حضور فعال داشته و با برگزاری مسابقه   چهارگزینه ای و در نهایت قرعه کشی و اهداء جوایز فعالیت خود را پایان داد.

روابط عمومی موسسه تبیان