تبیان، دستیار زندگی
ال طلا گرفت در آخرین و سومین روز از رقابتهای آسیا- آفریقای تنس روی میز جانبازان و معلولان، تیم ایران موفق به كسب دو مدال طلا، شش نقره و دو برنز شد. در برنامه پایانی این مسابقات كه در استادیوم شهر" امان" پایتخت اردن...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تیم تنیس روی میز معلولان و جانبازان ایران دو مدال طلا گرفت

در آخرین و سومین روز از رقابتهای آسیا- آفریقای تنس روی میز جانبازان و معلولان، تیم ایران موفق به كسب دو مدال طلا، شش نقره و دو برنز شد.

در برنامه پایانی این مسابقات كه در استادیوم شهر" امان" پایتخت اردن برگزار شد ، تیم جانبازان و معلولان ایران با درخشش توانست مقامهای اول و دوم این بازیها را به دست آورد كه در نهایت دو سهمیه برای حضور در مسابقات " پارالمپیك 2004 آتن" به خود اختصاص داد.

در این بازیها در كلاس 1 و 2 نشسته، " عقیل علیمردانی" مقام اول را بدست آورد و مدال طلا كسب كرد كه اولین سهمیه ایران برای حضور در مسابقات پارالمپیك 2004 را برای  تیم ایران اختصاص داد.

در كلاس 3" علیار خوبی زاده" مقام دوم را بدست آورد و موفق به كسب مدال نقره شد.

دركلاس 4" مهدی عقیلی" مقام دوم را بدست آورد و مدال نقره را تصاحب كرد.

در كلاس 5" محمدرضا محمد تقی سمنانی" مقام دوم و نقره را كسب كرد.

در كلاس 6" بلال مدحج" مقام سوم را بدست آورد و مدال برنز گرفت.

در كلاس 7 و 8 " حمید قراجه داغی" مقام دوم را بدست آورد و نقره را تصاحب كرد.

در كلاس 9" بهنام رهبری" حائز مقام اول شد و یك طلا دریافت كرد.

در كلاس 9 آقای " عباس علیمردانی" از تهران به مقام دوم  رسید و مدال نقره دریافت كرد. وی در بازیهای تیمی و اوپن مسابقات گذشته موفق به كسب مدال طلا شده بود.

در كلاس 10 نیز آقای " مهدی نیكخواه" در بازیهای انفرادی نقره گرفت و در بازیهای تیمی مدال طلا را تصاحب كرد.

مسابقات تنیس روی میز معلولان و جانبازان رقابتهای " آسیا- آفریقا" پایان یافت.

در مجموع این بازیها، تیم مردان ایران چهار طلا، هشت نقره و سه برنز دریافت كرد كه در نهایت موفق شد، دو سهمیه برای شركت در بازیهای پارالمپیك 2004 كه در آتن برگزار خواهد شد را كسب كند.