تبیان، دستیار زندگی
شبكه تهران در ایام قدر، برنامه‌های متعددی از جمله رمضان در سوگ ، نان و ریحان ، اسوه‌های آسمانی ، پخش مراسم احیا و .... را تدارك دیده است ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ویژه برنامه‌های شبكه تهران در شب‌های قدر

شب‌های قدر

شبكه تهران در ایام قدر، برنامه‌های متعددی از جمله رمضان در سوگ ، نان و ریحان ، اسوه‌های آسمانی ، پخش مراسم احیا و .... را تدارك دیده است.

این شبكه در ایام قدر برنامه‌های متعددی از جمله رمضان در سوگ ، نان و ریحان ، اسوه‌های آسمانی ، پخش مراسم احیا و .... را تدارك دیده است.

بنا بر این گزارش، ویژه برنامه جشن رمضان در شب‌های قدر با نام رمضان در سوگ، باحضور حجه الاسلام مداح به بیان قدر و منزلت شب‌های قدر می‌پردازد. در پخش نمایشی نیز سید جواد هاشمی به نقل شهادت حضرت علی (ع) و ایام قدر اشاره می‌كند.

برنامه «نان و ریحان» به مناسبت شهادت حضرت علی (ع) و شبهای قدر ویژه برنامه های را با حضور كارشناسان و مداحان اهل بیت تدارك دیده است.

همچنین برنامه اسوه‌های آسمانی در شب‌های قدر با موضوع شهادت حضرت علی (ع) تهیه وپخش می‌شود.

پخش مراسم احیاء (از ساعت 11تا 12در شب‌های 19، 21و 23 ماه مبارك رمضان) و همچنین تداوم پخش سریال شكرانه در شب‌های قدر از دیگر بخش‌های برنامه‌های شبكه تهران است.

مناجات حضرت امیر (ع) درروز چهارشنبه 11مهرماه (سالروز شهادت امام علی(ع)) به همراه پخش زنده برنامه سوك رمضان ویژه سالروز شهادت آن حضرت، دركنار بخش های ویژه و خاص برنامه های به خانه برمی گردیم ، اسوه‌های آسمانی ، و تانیایش از دیگر اقدامات پیش بینی شده برای این مناسبت است.

منبع : خبرگزاری فارس