تبیان، دستیار زندگی
جی جین هو با ابراز گله‌مندی از ساخت سریال‌های كه فیلمبرداری آن‌ها پیش از پایان كامل فیلم‌نامه آغاز می‌شود، در این زمینه تصریح كرد: ترجیح می‌دهم در پروژه‌هایی به ایفای نقش بپردازم كه قبل از فیلمبرداری ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گفت‌و‌گو با بازیگر نقش افسر «مین جونگ هو»:

مین جونگ هو

بینندگان داستان واقعی زندگی «یانگوم بزرگ» را می‌خواستند

فیلمنامه «جواهری در قصر» در طول كار شكل گرفت

«جی جین هی» بازیگر نقش افسر «مین جونگ هو» همانند نقشی كه در سریال «جواهری در قصر» دارد بسیار كم صحبت می‌كند، او در گفت‌وگویی كه 15 دقیقه به طول انجامیده، در ازای هر پرسش به بیان پاسخی كوتاه بسنده كرده است.

جی جین هو با ابراز گله‌مندی از ساخت سریال‌های كه فیلمبرداری آن‌ها پیش از پایان كامل فیلم‌نامه آغاز می‌شود، در این زمینه تصریح كرد: ترجیح می‌دهم در پروژه‌هایی به ایفای نقش بپردازم كه قبل از فیلمبرداری، فیلم‌نامه كامل نوشته شده باشد. همانند آن چه در فیلم‌های سینمایی شاهد آن هستیم.

جی 31 ساله نخستین نقشش را زمانی كه تنها 12 سال داشته بازی كرده است او به سرعت به صحنه علاقمند شده است.

بازیگر نقش مین ژونگ هو می‌گوید: در بدو امر برای ایفای هر نقش تنها 200 هزار ون واحد پول كره جنوبی دریافت می‌كردم. بنابراین یاد گرفتم چگونه سخت كار كنم و امید داشته باشم برای من هر شكست آغازی برای شروع دوباره است.

او با بیان این كه نویسندگان ما در «جواهری در قصر» به شدت تحت فشار بودند، چرا كه زمان اندكی برای آماده سازی متن در اختیار داشتند. ادامه می دهد: بینندگان ما تمایل داشتند كه داستان واقعی زندگی «یانگوم بزرگ» را به نظاره بنشینند یا داستان حداقل با تغییرات جزیی همراه باشد. بنابراین همین طور كه جلو می‌رفتیم داستان شكل می‌گرفت و فیلم‌نامه نوشته می‌شد.

جی جین هی در این گفت و گو با خبرنگار مجله كره‌ای استار خاطرنشان می‌كند كه ترجیح می‌داده در سریال «جواهری درقصر» موهایش كوتاه بود، اما برای به تصویر كشیدن ظاهر واقعی مقامات رسمی كه در قرن شانزدهم ضروری بود كه موهایش را بلند كند و آن‌ها را زیر كلاهی ویژه جمع كند.

بازیگر نقش «مین جونگ هو» كه در سریال «جواهری در قصر» به یانگوم علاقه پیدا كرده و در مقابل تمام مخالفان از وی حمایت می‌كند، درباره نقش خود می‌گوید: احساس می‌كنم این شخصیت را به خوبی می‌شناسم به همین دلیل از شیوه‌ی ایفای نقشم راضی هستم. البته ویژگی‌های طراحی شده برای این شخصیت هم با پیچیدگی‌های بسیار همراه نبود و در مجموع می‌توان گفت «جواهری درقصر» قصه ساده‌ای داشت.

جی جین هی از این كه در كنار «لی یونگ آئه» بازیگر نقش یانگوم و سایر هنر پیشه‌های این پروژه تاریخی به ایفای نقش پرداخته، احساس خرسندی و هیجان می‌كرده است.

جی جین هی كه پس از كناره گیری تاكشی كانشیرو از پروژه «جواهری درقصر»، جایگزین وی شده است سپس به طرح این پرسش می‌پردازد كه او بهتر است یا كانشیرو؟

جی به این پرسش پاسخ می‌دهد كه مسلما از تاكشی بهتر است؟ چرا كه ظاهر مردانه‌تری دارد.

منبع : ایسنا

مطالب مرتبط :

یانگوم جواهری در قصر

گفت‌وگو با دوبلورهای سریال جواهری در قصر

ایرانیان مستند جواهری در قصر را می‌سازند

زمان پخش مستند «جواهری در قصر» هنوز معلوم نیست