تبیان، دستیار زندگی

برگزاری «اجتماع فریاد مستضعفین»

فردا؛ حضور گسترده دانشجویان در راهپیمایی علیه اغتشاشات

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی با بیان اینکه دانشجویان فردا در راهپیمایی محکومیت اغتشاشات حضور گسترده خواهند داشت، گفت: مردم فردا نشان خواهند داد خط آنها از عناصر فتنه گر جداست.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
راهپیمایی علیه اغتشاشات
مقصود درودی دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه دانشجویان فردا در راهپیمایی محکومیت اغتشاشات حضور گسترده خواهند داشت، گفت: عناصر ضد انقلاب و ضد نظام تلاش زیادی کردند تا اعتراضات مردم را به نفع خودشان تمام کنند و با استفاده از اعتراضات مردم به کشور آسیب برساند آنها می‌خواستند بگویند که مردم از نظام خسته شده‌اند.

وی با اشاره به خسارت های زیادی که اغتشاش‌گران در روزهای اخیر به کشور زدند، تصریح کرد: فردا دانشجویان و سایر مردم در تهران با حضور گسترده خود در راهپیمایی نشان خواهند داد خط آنها از عناصر فتنه‌گر جداست.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی تاکید کرد: هر چند معتقدیم در موضوع سهمیه بندی بنزین به این شکل، به ما توهین شد ولی ما همچنان پشت نظام و انقلاب ایستاده ایم.

درودی گفت: امروز هم دانشجویان بسیجی اجتماعی را به عنوان « اجتماع اعتراضی فریاد مستضعفین» در  مسجد المهدی (میدان بهارستان خیابان مصطفی خمینی، خیابان علامه شریف رضی، خیابان شهید دیالمه) برگزار خواهند کرد که این برنامه با حضور جمعی از دانشجویان مردم و نمایندگان اصناف و طلاب برگزار خواهد شد.
منبع: خبرگزاری فارس
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .