تبیان، دستیار زندگی
محمد هنردوست، قائم مقام رئیس رسانه ملی، عصر امروز شنبه هفتم مهرماه 1386 در هفدهمین روز ماه مبارک رمضان در سن 54 سالگی پس از نزدیک به یک دهه فعالیت در صدا و سیما بر اثر سکته قلبی از دنیا رفت ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

یک دهه خدمت صادقانه در رسانه ملی

محمد هنردوست

محمد هنردوست، قائم مقام رئیس رسانه ملی، عصر امروز شنبه هفتم مهرماه 1386 در هفدهمین روز ماه مبارک رمضان در سن 54 سالگی پس از نزدیک به یک دهه فعالیت در صدا و سیما بر اثر سکته قلبی از دنیا رفت.

زنده یاد مهندس هنردوست سال 1332 در تهران به دنیا آمد و از سال 1376 به عنوان مدیر کل امور بین الملل سازمان صدا و سیما به خدمت مشقول شد. آن مرحوم سال 1378 سمت معاونت ارتباطات و امور بین الملل رسانه ملی را به عهده گرفت.

مهندس هنردوست سال 1385 قائم مقام مهندس ضرغامی در رسانه ملی شد و تا هنگام فوت در شامگاه روز شنبه هفتم مهرماه 1386 در این سمت مشغول بود. وی پیش از حضور در سازمان صدا و سیما در اواسط دهه هفتاد، در نهاد ریاست جمهوری فعالیت می کرد.

خبرگزاری مهر درگذشت مرحوم هنردوست را به خانواده وی، مدیران و همکاران آن مرحوم در رسانه ملی و جامعه رسانه ای ایران تسلیت می گوید و از درگاه حضرت حق برای وی رحمت واسعه الهی مسئلت دارد.

منبع : مهر