تبیان، دستیار زندگی
مجموعه تلویزیونی «میوه ممنوعه» با استفاده از آنتن تلویزیون و پرمخاطب بودن سریال‌های ماه رمضان، لحظاتی از هفتمین قسمت خود را به انتقاد از عملكرد مخابرات اختصاص داد ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

میوه ممنوعه» و انتقاد به عملكرد مخابرات!

میوه ممنوعه

*لحظاتی با سریال‌ها‌ی رمضان*

«میوه ممنوعه» و انتقاد به عملكرد مخابرات!

مجموعه تلویزیونی «میوه ممنوعه» با استفاده از آنتن تلویزیون و پرمخاطب بودن سریال‌های ماه رمضان، لحظاتی از هفتمین قسمت خود را به انتقاد از عملكرد مخابرات اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون ایسنا، سریال «میوه ممنوعه»، پنجشنبه (29 شهریور ماه)، در صحنه‌ای، یكی از بازیگرانش را در حالی به تصویر كشید كه موفق به تماس گرفتن با همراه فرد مورد نظرش نمی‌شود و مدام با این جمله شناخته شده مواجه می‌شود كه «مشترك مورد نظر در دسترس نمی‌باشد» در این صحنه «هستی شایگان»(با بازی هانیه توسلی) پس از شنیدن این جمله از آن سوی خط، با انتقاد از عملكرد مخابرات به بیان این جمله نیز پرداخت كه «خوب است مخابرات پول سیم كارت‌ها را پیش‌پیش می‌گیرد»!

در قسمت دیگری از این سریال كه چهارشنبه (28 شهریور ماه) به روی آنتن رفت، كارآگاه پلیس به مادر بزرگ «هستی» ـ كه از گم شدن پسرش اطلاعی نداردـ ، به عنوان خریدار منزل معرفی شد، مادربزرگ در این صحنه كلی درباره‌ی سابقه خانواگی‌اش با این مرد ناشناس دردودل كرد و بعد مادربزرگ به منظور آوردن آب برای كارآگاه روانه آشپزخانه شد و تا آخر سكانس جستجوی منزل به اتاق بازنگشت! و كارآگاه در تمام این مدت فرصت داشت با دختر درباره مادر مرحومش و این كه او شاعر بوده و قصد چاپ كتابش را دارد، گپ بزند و البته بارزسی مختصری هم داشته باشد!

بر اساس این گزارش ایسنا، سریال «شكرانه» چند قسمت است كه سهم اعظمی از لحظات خود را به صحنه‌های بخش تاجیكستان اختصاص داده است. این در حالی است كه به نظر می‌رسد كارگردان و تهیه كننده این سریال به دلیل كمبود وقت نتوانسته باشند بازیگران حرفه‌یی این كشور را به خدمت بگیرند و بازی بازیگران تاجیكی در لحظاتی بسیار مبتدی به نظر می‌رسد و هم سطح با بازیگران ایرانی نیست.

در هفتمین قسمت از این سریال كه پنجشنبه پخش شد، هم‌چنین استفاده از تكنیك پرده آبی به هنگام حضور بازیگران در ماشین، به سادگی برگزار شد و بیننده عام تلویزیون نیز به راحتی متوجه غیرعادی بودن صحنه می‌شد. هم‌چنین پلان‌هایی كه در ماشین تصویربرداری شده بود به لحاظ نور با هم هم‌خوانی نداشتند.

به گزارش ایسنا، شتابزدگی در ساخت در حالی در سریال «شكرانه» به چشم می‌خورد كه این مجموعه تلویزیونی همزمان با شبكه‌ی تهران، از تلویزیون تاجیكستان هم پخش می‌شود.

منبع : ایسنا

مطالب مرتبط :

لحظاتی با سریال‌های رمضان

در «اغما» روح نیست شیطان...