تبیان، دستیار زندگی
با توجه به برگزاری پانزدهمین دوره نمایشگاه قرآن و حضور موسسه تبیان در این نمایشگاه طبق سنوات...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قرعه کشی بزرگ تبیان در نمایشگاه قرآن

تبیان

با توجه به برگزاری پانزدهمین دوره نمایشگاه قرآن و حضور موسسه تبیان در این نمایشگاه طبق سنوات گذشته قرعه کشی بزرگ تبیان انجام می شود ، به همین منظور برنامه قرعه کشی جوایز نمایشگاه قرآن ویژه ماه مبارک رمضان به شرح ذیل اعلام می گردد:

جوایز :

1- یک دستگاه پراید

2- 5 کمک هزینه عمره

3- 5 کمک هزینه سوریه

4- 10 کمک هزینه مشهد

5- یک دستگاه نوت بوک

6- CD و کارت اینترنت از محصولات تبیان

مسابقات : 

مسابقات روزانه (هر روز 5 امتیاز)

مسابقات هفتگی (10 امتیاز)

مسابقات آدینه (10 امتیاز)

مسابقه ویژه ولادت امام حسن مجتبی (علیه السلام ) (25 امتیاز)

مسابقه ویژه شبهای قدر (25 امتیاز)

مسابقه کتابخوانی (30 امتیاز)

سوالات تستی از ویژه نامه ماه مبارک رمضان (30 امتیاز)

لازم به ذکر است این امتیازات خاص این ایام می باشد و بعد از ماه مبارک رمضان به روال عادی خود باز می گردد.

ترتیب شرکت در قرعه کشی :

الف ) خرید نرم افزارها حداقل به مبلغ 000/50 ریال ( به ازاء هر فاکتور با مبلغ حداقل 50000ریال یک فرم شرکت در قرعه کشی در صندوق می اندازد )

ب ) عضو تائید نهایی سایت که در مسابقات روزانه ، هفتگی و ویژه ماه مبارک رمضان شرکت کرده و در پایان ماه حداقل (140) امتیاز کسب کرده باشد.

توضیح :

1) اعضاء جدید در محل نمایشگاه فرم عضویت پر کرده و آنها جهت ثبت نام در قرعه کشی می بایست به سایت مراجعه و در مسابقات ویژه رمضان شرکت نمایند و حداقل 140 امتیاز در مسابقات کسب نماید . اما بایستی تا قبل از اتمام ماه مبارک رمضان مدارک مربوط به تائید نهائی را به موسسه تحویل نمایند.

2) اعضاء قدیمی از طریق سایت، فرم شرکت  در قرعه کشی را پر نموده و در مسابقات شرکت می نمایند . بدین ترتیب یک فرم شرکت در قرعه کشی جهت ثبت نام اعضای تهرانی و شهرستانی به طور ثابت در سایت قرار می گیرد . این اعضاء نیز بایستی تا قبل از پایان ماه مبارک رمضان مدارک تائید نهایی را ارسال نموده باشند و حداقل 140 امتیاز در مسابقات کسب نموده باشند .

3) خریداران CD فرم خرید را در صندوق داخل نمایشگاه می اندازند و شرکت کنندگان در مسابقات که حائز 140 امتیاز شوند ، پس از تصحیح نهایی نتایج مسابقات توسط تبیان نامشان در لیست قرار گرفته و وارد صندوق خواهد شد و در مراسم قرعه کشی بزرگ تبیان که یک هفته پس از پایان عید فطر برگزار خواهد شد شرکت داده خواهند گردید .

ضمناً کاربران شهرستانی که شانس دریافت پراید و هر جایزه دیگری را پیدا کنند با حضور نماینده تبیان برنده اعلام خواهند شد و به آنها جوایز تعلق خواهد گرفت اما حضور کاربران تهرانی و یا خریداران نرم افزار در قرعه کشی برای جایزه پراید الزامی می باشد .

برای ثبت نام در قرعه کشی اینجا کلیک کنید

موسسه تبیان