تبیان، دستیار زندگی

آنتن زنده شوخی‌بردار نیست

سید مهدی حسینی تهیه کننده برنامه «دست به دست» درباره سختی های تولید و پخش این برنامه زنده توضیحاتی را ارایه داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
برنامه  «دست به دست»
سید مهدی حسینی تهیه کننده برنامه زنده تلویزیونی «دست به دست» که ۲۲ بهمن پخش آن به پایان رسید گفت: کسانی که در عرصه تولیدات تلویزیونی هستند خوب می دانند که تولید برنامه ای که قرار است به صورت روتین آن هم به طور زنده روی آنتن برود چه سختی هایی دارد و ما هم این افتخار را داشتیم که قریب به چهل شب مهمان مردم کشورمان باشیم.

وی ادامه داد: باید اقرار کنم پیش تولید ما بسیار محدود بود و اگر تلاش شبانه روزی دوستان من در گروه تولید نبود قادر نبودیم محتوای لازم و آیتم های مدنظر را برای برنامه آنتن برسانیم به خصوص اینکه برنامه ما به بحث مرور خاطرات مشترک سال های بعد از انقلاب اختصاص داشت و این موضوع کار پژوهشی بسیار جدی را طلب می کرد.

این تهیه کننده با اشاره به اینکه آنتن زنده شوخی بردار نیست، بیان کرد: هر اتفاق ناگواری می‌توانست به بی استفاده شدن پژوهش ها و تولید محتوا های ما بیانجامد اما به هر حال دوستان ما در گروه پژوهش و تولید آستین همت بالا زدند و برنامه را با آیتم ها و محتواهای قابل‌توجه و دلپذیر به آنتن رساندند.

تهیه کننده برنامه «دست به دست» درباره سوژه های این برنامه هم گفت: تلاش ما این بود که متناسب با حال و هوای چهل سالگی انقلاب اسلامی و با تمرکز بر محورهای فرهنگی و هنری «دست به دست» را تولید کنیم و همانطور که دیدید بسیاری از قسمت های برنامه به خاطرات فرهنگی و هنری اختصاص داشت اما به هر حال چنین برنامه هایی با محتوای مرور خاطرات می تواند بسیار گسترده تر و متنوع تر هم تولید شود؛ چراکه مردم ایران خاطرات شیرین مشترک کم ندارند.

حسینی درباره احتمال ساخته شدن سری دوم برنامه بیان کرد: هیچ صحبتی در این باره نشده اما صادقانه باید بگویم اگر قرار به تولید سری دوم یا برنامه مشابه باشد با پیش تولیدی مفصل تر کار خواهیم کرد.

حسینی در پایان گفت: برنامه ما محصول بسیج رسانه ملی بود و از این بابت باید تشکر کنیم از کسانی که به مرور خاطرات فرهنگی و هنری این سال ها توجه کردند و در ساخت «دست به دست» سهیم بودند.

برنامه زنده تلویزیونی «دست به دست» محصول مرکز بسیج رسانه ملی به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی در حدود ۴۰ قسمت به مرور خاطرات مشترک سال‌های بعد از انقلاب اسلامی با حضور چهره های مختلف فرهنگی هنری ورزشی پرداخت. 

منبع: خبرگزاری صبا