تبیان، دستیار زندگی

رنگ‌هایی که روی سقف، فضا را بزرگ‌تر نشان می‌دهند

امروزه سقف بسیاری از خانه ها مخصوصا خانه های آپارتمانی کوتاه است اما می توان با یکسری ترفندها سقف را بلندتر و فضای خانه را بزرگ تر از آن چیزی که هست نشان داد. یکی از این ترفندها به کار بردن رنگ مناسب برای سقف اتاق است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
اگر اتاق کوچک است برای دیوارهای اتاق از رنگ های خنثی و روشن استفاده کنید و برای سقف رنگ متضاد به کار ببرید. با این کار هم سقف بلندتر نشان داده می شود و هم فضای اتاق بزرگ تر.

آبی کمرنگ

آبی کم رنگ یکی از رنگ هایی است که طراحان دکوراسیون معمولا برای اتاق هایی که سقف کوتاهی دارند استفاده می کنند. زیرا وقتی رنگ آبی را بالای سرمان می بینیم احساس می کنیم در یک فضای آزاد در حال تماشای آسمان آبی هستیم. به همین دلیل احساس می کنیم در یک فضای بزرگ و دل باز هستیم.
رنگ سقف

زرد کم رنگ

استفاده از این رنگ روی سقف درست مثل رنگ آبی کم رنگ سقف را بلندتر نشان می دهد به طوری که احساس می کنیم در یک فضای باز نشسته ایم که به اندازه کافی جادار است. زرد کم رنگ را می توانید برای سقف هر اتاقی به کار ببرید زیرا یک طیف رنگ خنثی و روشن است که می توان آن را با رنگ های زیادی ترکیب کرد.

رنگ سقف

سفید

رنگ سفید یک رنگ بدون نقص برای سقف اتاق است. از همه مهم تر این که رنگ سفید سقف اتاق را بلندتر نشان می دهد. اگر می خواهید یک فضای مدرن داشته باشید از رنگ سفید برای سقف استفاده کنید. روی دیوار چه از رنگ های تیره و چه از رنگ های خنثی استفاده کرده باشید می توانید برای سقف از رنگ سفید استفاده کنید تا ارتفاع فضای اتاق را بلندتر نشان دهد.
رنگ سقف

منبع: بدونیم
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.