تبیان، دستیار زندگی

حذف تمامی www لینک های ایندکس شده

اقدامی جالب و در عین حال عجیب از سوی کمپانی گوگل و آن هم پاک شدن تمامی www های بسیاری از وب سایت های ایندکس شده توسط موتور جستجوگر گوگل که توجه همگان را به سوی خود جلب نمود تا پیامی ویژه را به همگان برساند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
حذف تمامی www لینک های ایندکس شده
در روزهای قبل از این اتفاق یک سایت در حال خوش بینانه یا با www و یا بدون www در گوگل ایندکس می شد و یا در حالت ناخوش آیند با هر دو فرمت یعنی هم با www و هم بدون www در گوگل ایندکس می شد که در این صورت یک مطلب در واقع دوبار در گوگل ایندکس می شد که از نظر گوگل محتوای تکراری محسوب می شد و بر سئو سایت مضر بود.
در این تغییر که توسط گوگل در نحوه ایندکس شدن انجام شد عملا مشکلات مربوط به برخی از وب سایت ها برطرف گشت . با وجود مطالب و آموزش های فراوان در بسیاری از وب سایت ها شاهد بودیم که مدیر سایت اقدام به مشخص نمودن نحوه ایندکس شدن و البته نحوه باز شدن سایت و ایندکس مطالب سایت ننموده بودند.

گوگل و حذف تمام www ها از لینک های ایندکس شده
در حال حاضر به نظر می رسد که برخی از سایت ها هنوز با www در گوگل ثبت شده اند ولی آنچه که مشخص می باشد در این میان ، تبدیل شدن لینک های ایندکس شده با www به لینک های بدون www می باشد .
شاید برای شما خواننده این مطلب و برخی از سئو کاران و مدیران سایت های حرفه ای این اتفاق چندان هم مهم و با ارزش نباشد ، اما این تغییر و تحول دارای یک پیام می باشد و به همگان اعلام می نماید که موتور جستجوگر گوگل هنوز زنده است و درحال تغییر و تحول و بروز رسانی الگوریتم های ایندکس لینک ، ارزش دهی و ارزش گذاری روی سایت ها می باشد.

در حال حاضر آن چه که به ظاهر و به تصور ما مشخص می باشد ، گوگل سعی در ساده تر کردن سئو و بهینه سازی وب سایت ها برای مدیران وب سایت ها دارد و برخی از موارد ضروری و مهم در سئو و بهینه سازی را ، به احتمال به صورت اتوماتیک و توسط خود انجام خواهد نمود.

مطالب مرتبط:
با لینک سازی سئو سایت تان را شگفت انگیز کنید
چگونه برای متن و لینک ها کد QR ایجاد کنیم؟
کامنت مارکتینگ با هدف بهبود سئو سایت

منبع: https://iranitarh.com