تبیان، دستیار زندگی
تهیه‌كننده فیلم «دایره زنگی» در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس اظهار داشت: آغاز فیلمبرداری فیلم «دایره زنگی» به كارگردانی «پریسا بخت‌آور» به تعویق افتاد ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آغاز «دایره زنگی» در روز ملی سینما

دایره زنگی

سیدجمال ساداتیان گفت: «دایره زنگی»(پریسا بخت‌آور) در روز ملی سینما (21 شهریور) كلید خواهد خورد.

تهیه‌كننده فیلم «دایره زنگی» در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس اظهار داشت: آغاز فیلمبرداری فیلم «دایره زنگی» به كارگردانی «پریسا بخت‌آور» به تعویق افتاد.

وی گفت: در حالی كه قرار بود این فیلم 15 شهریور كلید بخورد، این اتفاق نیفتاد و ما 21 شهریور را به عنوان زمان جدید شروع فیلمبرداری درنظر گرفته‌ایم.

ساداتیان افزود: هفتاد درصد فیلمبرداری «دایره زنگی» در یك آپارتمان واقع در اقدسیه می‌گذرد كه این لوكیشن اكنون آماده است.

وی در انتها تاكید كرد: تمام تلاش‌ها بر این است كه حتما این فیلم را در جشنواره فیلم فجر امسال نمایش دهیم.

این فیلم كه یكی از پر بازیگرترین فیلم سینمای ایران محسوب خواهد شد،قریب به 35 پرسوناژ اصلی و فرعی خواهد داشت.

دایره زنگی

بازیگرانی كه تاكنون با این پروژه قرارداد بسته‌اند و در حال تمرین و دورخوانی هستند؛ عبارتند از: هدیه تهرانی، مهران مدیری، باران كوثری، صابر ابر، امین حیایی، بهاره رهنما، امید روحانی، گوهر خیراندیش، نیما شاهرخ‌شاهی، نیلوفر خوش‌خلق، اكرم محمدی، ملیكا شریفی‌نیا، شاهرخ سخائی، اردشیر كاظمی، محسن قاضی‌‌مرادی، امیر نوری، كیانوش گرامی، آفرین چیت‌ساز، بهشاد شریفیان و مهدی پاكدل.

دایره زنگی

در خلاصه داستان «دایره زنگی» آمده است:

«تهران- جمعه؛ محمد و شیرین تنها تا بعدازظهر فرصت دارند هزینه صافكاری ماشین تصادفی را كه سوار آن هستند تامین كنند، شیرین جرات ندارد ماشین پدر را كه یواشكی از خانه بیرون آورده و با آن تصادف كرده، با آن وضع به خانه برگرداند. آنها راهی خانه‌ای در شمال شهر می‌شوند تا با كاری كه انجام می‌دهند، پول موردنیاز را تامین كنند...».

«اصغر فرهادی» در «دایره زنگی» علاوه بر نگارش فیلمنامه‌نویس، به عنوان مشاور كارگردان با همسرش «پریسا بخت‌آور» سازنده مجموعه‌های موفق پیش از حضور در عرصه سینما مجموعه‌های تلویزیونی یادداشت‌های كودكی، پشت كنكوری‌ها و من یك مستاجرم همكاری می‌كند.

منبع : خبرگزاری فارس

مطالب مرتبط :

سال سینمایی «مهران مدیری»