تبیان، دستیار زندگی
یکی بود یکی نبود، غیر از خدا هیچ کس نبود...یک خواهر و برادر مهربون، یه گوشه این دنیای بزرگ، همراه پدر و مادر عزیزشون،زندگی می کردند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

"یه عالمه دوست مهربون داریم"

یکی بود یکی نبود، غیر از خدا هیچ کس نبود...یک خواهر و برادر مهربون، یه گوشه این دنیای بزرگ، همراه پدر و مادر عزیزشون،زندگی می کردند.اسم این خواهر و برادر مهربون مبین و مبینا بود.آنها خیلی همدیگر رو دوست داشتند و همیشه در همه کارها به هم کمک می کردند.

این دو کودک دوست داشتنی،دوستان زیادی داشتند اما باز هم دلشون می خواست دوستان بیشتری داشته باشند تا همیشه از دیدن آنها خوشحال باشند.
یه عالمه دوست مهربون داریم

مبین همیشه آرزو داشت که با تمام بچه های دنیا دوست باشه.مبینا هم همیشه دوست داشت به همه بچه های دنیا کمک کنه تا هیچ کودکی در دنیا بدون دوست نباشه.

خلاصه مبین و مبینا به پدر و مادر مهربونشون گفتند که چه آرزویی دارند.پدر و مادرشون هم قول دادند برای برآورده شدن این آرزو فکری بکنند اما بهشون گفتند که از خدای مهربون خواهش کنید تا آرزوی شما را به واقعیت برساند.تا اینکه بالاخره این خواهر و برادر دوست داشتنی به سایت تبیان آمدند و خواستند تا با همه کودکان تبیانی،از این خانه کوچک،حرف بزنند و به این ترتیب یه عالمه دوست مهربون پیدا کنند.مبین و مبینا، چند وقتی است که مهمون خونه شما بچه های خوب شدند تا در کنار شما لحظات خوشی داشته باشند و دلهای کوچک شما بچه های نازنین را شاد کنند.

یه عالمه دوست مهربون داریم

شاید بعضی از شما بچه های خوب،هنوز یه کمی با ما غریبی می کنید.خوب اشکالی نداره.یواش یواش که بیشتر با هم آشنا بشیم،بهتر میتونیم با هم حرف بزنیم و ارتباط برقرار کنیم.

اما یه خبر خوشحال کننده براتون دارم و اون اینکه از حالا به بعد میتونید مستقیما با ما تماس داشته باشید و در بخش کودک و نوجوان،با ما همکاری کنید.

در صفحه کودک و نوجوان یک بخش دایم با عنوان"یه فکر بکر".بهتره بدونید که این بخش فقط مخصوص شما بچه هاست.اگر داستان یا شعر و یا حتی نقاشی های زیبایی دارید،می توانید به آدرس پست الکترونیکی ما ارسال کنید تا مطلب شما به همراه اسم قشنگتون،در سایت تبیان قرار بگیرد تا هم خودتون بتوانید آنرا ببینید و هم بچه های دیگه،آثار شما رو تماشا کنند.
یه عالمه دوست مهربون داریم

مطمئنم از شنیدن این خبر خوشحال شدید.راستی آدرس پست الکترونیکی بخش کودک و نوجوان را یادداشت کنید:

kids@tebyan.net

یادتون نره.منتظر رسیدن نامه های قشنگتون،هستیم.

بخش کودک و نوجوان-سایت تبیان

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.