تبیان، دستیار زندگی
در مورخه11/6/86 دومین جلسه رابطین ستاد اقامه نماز دستگاه های دولتی در ساختمان اداری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی تشکیل گردید...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برگزاری دومین جلسه رابطین ستاد اقامه نماز دستگاه های دولتی در مشهد

برگزاری دومین جلسه رابطین ستاد اقامه نماز دستگاه های دولتی در مشهد

در مورخه11/6/86 دومین جلسه رابطین ستاد اقامه نماز دستگاه های دولتی در ساختمان اداری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی تشکیل گردید.

در این جلسه مهندس شوکتیان مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی به عنوان میزبان رابطین ستاد اقامه نماز ضمن خوشامد گویی و خیر مقدم به حاضرین ، از نماز به مثابه یک آب روان یاد نمود که مسلمانان در پنج وعده خود را در آن شستشو می دهند و روحشان را پاک و منزه می گردانند و همچنین از رابطین ستاد اقامه نماز به عنوان بهترین پیام رسانان نماز در ادارات نام برد.

در ادامه حجه الاسلام حیدری نماینده محترم ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی با تاکید بر جمله شهید رجایی بدین مضمون که به کار بگویید وقت نماز است نه به نماز که وقت کار است, خواستار اقامه نماز اول وقت در ادارات شدند و امر نماز اول وقت را امری ضروری دانستند.

برگزاری دومین جلسه رابطین ستاد اقامه نماز دستگاه های دولتی در مشهد

سپس عبدالهی دبیر ستاد اقامه نماز گفت: یک کارشناس فرهنگی شاخصه اش انس با قرآن است که برای تعیین راه و هدفش باید مهندسی قرآنی داشته باشد و همچنین مجریان ستاد اقامه نماز باید آگاهانه , عاشقانه و مخلصانه عمل کنند.

قابل به ذکر است که اولین جلسه ستاد در مورخه 4/6/86 و در ستاد اقامه نماز با حضور نمایندگان ادارات برگزار گردید و نیز جلسه بعدی ستاد های اقامه نماز استان های کشور در اراک صورت خواهد پذیرفت.

روابط عمومی دفتر تبیان مشهد