تبیان، دستیار زندگی
ولین دوره رقابتهای فوتسال جام رسانه ها که به مناسبت روز خبرنگار با حضور 32 تیم از سوی تربیت بدنی شهرداری تهران...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کاپ اخلاق جام رسانه ها برای تبیان

علیرضا بابایی مدیر روابط عمومی تبیان

اولین دوره رقابتهای فوتسال جام رسانه ها که به مناسبت روز خبرنگار با حضور 32 تیم از سوی تربیت بدنی شهرداری تهران برگزار شده بود ،روز سه شنبه (6 شهریور) با قهرمانی تیم شبکه سوم سیما به پایان رسید.

در فینال این رقابتها که در سالن سرپوشیده فدراسیون هندبال برگزار شد تیم شبکه سوم در ضربات پنالتی موفق شد با نتیجه 5 بر 4  مجله تخصصی فوتبال را شکست داده و بر سکوی نخست بایستد . پس از مجله فوتبال که در مکان دوم قرار گرفت ، تیم مجله ی صبح و زندگی رده ی سوم را به خود اختصاص داد.

تبیان تیم اخلاق جام رسانه ها

لازم به ذکر است که مسئولان کمیته ی برگزاری این دوره از مسابقات تیم سایت تبیان را به عنوان تیم اخلاق انتخاب کردند.

جام اخلاق به علیرضا بابایی مدیر روابط عمومی سایت و لوح تقدیر از مؤسسه تبیان به آقای حمید روستایی همکار و بازیکن با اخلاق تبیان اهدا شد.

جالب توجه است تیم قهرمان که از حضور عادل فردوسی پور بهره می برد و تیم سوم، هر دو جزء تیمهای هم گروه با تیم تبیان بودند که با توجه به شکست در مقابل آنها از ادامه و صعود به مرحله بعد باز ماندیم.

شبکه 3 قهرمان جلم رسانه ها

آنچه که مهم است گردهمایی خانواده ی رسانه ای بزرگ کشور در زمین فوتبال به همت انجمن فوتبال شهرداری تهران و مدیر زحمت کش آن «رضا رجبی» میسر شد.

کسب عنوان تیم اخلاق را به همکارانمان در مؤسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان و شما اعضای محترم خانواده بزرگ تبیان تبریک و تهنیت عرض می نماییم.