تبیان، دستیار زندگی
فیلم تلویزیونی "کرانه‌های کبود" به کارگردانی صادق کرمیار و تهیه‌کنندگی علی لدنی بخشی از زندگی و کرامات حضرت ابوالفضل (ع) را به تصویر می‌کشد ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

روایت کرامات حضرت عباس (ع) در "کرانه‌های کبود"

حضرت ابوالفضل (ع)

فیلم تلویزیونی "کرانه‌های کبود" به کارگردانی صادق کرمیار و تهیه‌کنندگی علی لدنی بخشی از زندگی و کرامات حضرت ابوالفضل (ع) را به تصویر می‌کشد.

این فیلم که بر اساس متنی از کارگردان و به صورت اپیزودیک ساخته می شود، سه قصه متفاوت با مضمونی واحد و محوری را روایت می کند. داستان های این اثر در رابطه با حضرت ابوالفضل (ع) و اعتقاداتی است که مردم نسبت به وی دارند و کراماتی که از آن حضرت دریافت می کنند.

فیلم تلویزیونی "کرانه های کبود" به سفارش شبکه یک سیما تهیه و تولید می شود و حجت ذیجودی به عنوان دستیار اول کارگردان و برنامه ریز انتخاب شده اند. این اثر در حال حاضر مرحله پیش تولید را پشت سر می گذارد و طی هفته آینده بازیگران و سایر عوامل سازنده اثر انتخاب خواهند شد.

صادق کرمیار پیش از این فیلم "زیارت" را ساخته بود که درباره کرامات امام رضا (ع) و سرنوشت انسان‌هایی است که همگی به زیارت مرقد مطهر امام هشتم رفته‌اند. حسن جوهرچی، ستاره اسکندری، اردلان شجاع کاوه، کاوه سماکباشی، فریده سپاه منصور و ملیکا ناظری بازیگران این فیلم هستند.

منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران – تهران