تبیان، دستیار زندگی
چند روز پیش یکی از نشریات سراسری به نقل از من خبری در خصوص ضرورت ایجاد یک استان جدید در جنوب بوشهر متشکل از شهرهای دیر، کنگان و بخشی از استان فارس و هرمزگان به نام استان پارسیان را منتشر کرد که موجب...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ماجرای تغییرات استان بوشهر

ماجرای تغییرات استان بوشهر

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر با اشاره به برخی تلاش ها برای تشکیل یک استان جدید در جنوب بوشهر از تحریف صحبت هایش با یکی از نشریات سراسری در این زمینه انتقاد کرد. قیصر صالحی اظهار داشت: چند روز پیش یکی از نشریات سراسری به نقل از من خبری در خصوص ضرورت ایجاد یک استان جدید در جنوب بوشهر متشکل از شهرهای دیر، کنگان و بخشی از استان فارس و هرمزگان به نام استان پارسیان را منتشر کرد که موجب برخی موج سازی ها در استان علیه نمایندگان شد.

صالحی افزود: از مدت ها پیش این شایعه در جنوب استان وجود داشته و هدف من تنها یادآوری این موضوع بوده که با توجه به مشکلات عدیده ساکنان عسلویه و مناطق همجوار تاسیسات نفت و گاز در جنوب استان، باید مسئولان به فکر مشکلات منطقه باشند تا سایه نا امیدی در عسلویه برچیده شود.

نماینده شهرهای دیر، کنگان و جم ادامه داد: بسیاری از برنامه و وعده های مطرح شده در استان برای ایجاد تحول در زندگی و خدمات شهری ساکنان جنوب استان برآورده نشده که این موضوع گلایه های مردمی را به دنبال داشته و موجب شده تا چنین ذهنیتی شکل گیرد که در صورت ایجاد یک استان جدید در این منطقه، مشکلات آنجا برطرف می شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان با اشاره به تلاش های صورت گرفته از سوی مسئولان استان، خواستار توجه ویژه به عسلویه و شهرهای دیر و کنگان شد تا با برطرف شدن مشکلات، سایه نا امیدی در کنار تاسیسات عظیم نفتی برطرف و لبخند امید بر لبان مردم منطقه دیده شود.

منبع:

تبیان بوشهر

مطالب مربوط به استان:

تاریخچه استان بوشهر

جغرافیای تاریخی استان بوشهر

جزایر و شبه جزایر در استان بوشهر

100میلیاردریال برای رفع مشكل نقدینگی