تبیان، دستیار زندگی
سردار مصطفی آجورلو مشاور شهردار و رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران بنا به دعوت روابط عمومی موسسه تبیان به همراه تنی چند از مدیران سایت شهر ورزش و خبرگزاری فوتبال ایران میهمان موسسه تبیان بود...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازدید سردار آجورلو از موسسه تبیان

بازدید سردار آجورلو از موسسه تبیان

سردار مصطفی آجورلو مشاور شهردار و رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران بنا به دعوت روابط عمومی موسسه تبیان به همراه تنی چند از مدیران سایت شهر ورزش و خبرگزاری فوتبال ایران میهمان موسسه تبیان بود.

بازدید سردار آجورلو از موسسه تبیان

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران که سابقه درخشان و روشنی در زمان مدیریت خود در ورزش کشور دارد و جزو نیروهای ارزشی محسوب می شود بسیار صمیمی و بی ریا نهار را میهمان تبیان بود و پس از آن با دقت و حوصله توضیحات کامل علیرضا بابایی مدیر روابط عمومی موسسه تبیان را در خصوص چگونگی تشکیل و اهداف و اهم فعالیت های تبیان را در 3 محور سایت، نرم افزار و شبکه و اینترنت شنید.

بازدید سردار آجورلو از موسسه تبیان

سپس مهندس محمدرضا فرخ مدیرعامل موسسه تبیان در جلسه حاضر شد و ضمن خیرمقدم به آجورلو خواستار گسترش روابط فرهنگی و ورزشی فی مابین موسسه تبیان و مجموعه سازمان ورزش شهرداری شد که در همین جا پیشنهاد استفاده و اخذ تخفیف از اماکن و بویژه استخرهای مراکز ورزشی شهرداری برای کاربران از سوی مدیر روابط عمومی تبیان مطرح شد که سردار آجورلو در پاسخی غیر قابل پیش بینی گفت: چون کاربران تبیان قشر فرهنگی و جوان و از همه مهمتر حزب الهی محسوب می شوند و از همه مهمتر روابط خوب ایجاد شده سازمان ورزش با تبیان نفرات معرفی شده از سوی تبیان مجازند تا سقف 50% تخفیف از مراکز و اماکن ورزشی شهرداری در 22 منطقه تهران دریافت کنند که این هدیه و خبر بسیار خوبی برای ورزش کاران و ورزش دوستان سایت تبیان و خانواده بزرگ آن محسوب می شود.

در این فضا همکاری متقابل و برگزاری مسابقات، مشاوره، نظرسنجی و معرفی تبیان در اماکن ورزشی شهرداری بحث و به برگزاری جلساتی در آینده موکول شد.

بازدید سردار آجورلو از موسسه تبیان

سپس سردار آجورلو به انجام گفتگو و مصاحبه در برنامه توقف ممنوع دعوت شد که وقت کم، ایجاد شائبه تبلیغاتی برای فدراسیون فوتبال را عواملی دانست که در این فرصت به جای مصاحبه با تبیان بیشتر به آشنایی با آن پرداخته اند و قول داد در اولین فرصت و پس از روشن شدن زمان انتخابات و تبلیغات فدراسیون در برنامه توقف ممنوع حاضر شده به سوالات پاسخ گوید. وی از ارایه و پاسخ به عملکرد مثبت ورزش خود در محیط شهری هم خودداری کرد که می توان به ایجاد 3500 تیم فوتبال در محلات و رونق ورزش محلات، ایجاد پایگاه استعداد یابی فوتبال در محلات شهر و طرح های دیگر اشاره کرد.

بازدید سردار آجورلو از موسسه تبیان

رئیس سازمان ورزش شهرداری دقایقی در جایگاه و دکور برنامه توقف ممنوع حاضر شد و بر روی صندلی نشست و عکس را به یادگار گرفت که در همین حین لوح یادبودی منقش به آیه مبارکه تبیان و محصولات نرم افزاری موسسه از سوی مهندس فرخ مدیرعامل تبیان به وی اهداء شد.

بازدید سردار آجورلو از موسسه تبیان

مشاور شهردار تهران به علت وقت کم خود از قسمت های تجارت الکترونیک و ورزشی بازدید نمود و قول داد تا به زودی با حضور در تبیان ضمن پاسخگویی به سوالات شهری ورزشی کاربران از سایر بخشهای تبیان بازدید کند.

روابط عمومی موسسه تبیان