تبیان، دستیار زندگی
سه هوگوپوش مدال‌آور رقابت‌های قهرمانی كشور نونهالان، نشان‌هایشان را به رسم پهلوانان به آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) اهدا كردند......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اهدا سه مدال  به آستان قدس حضرت معصومه

حرکت پسندیده نونهالان کشور

سه هوگوپوش مدال‌آور رقابت‌های قهرمانی كشور نونهالان، نشان‌هایشان را به رسم پهلوانان به آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) اهدا كردند.

پس از پایان مسابقات نونهالان تكواندو ایران، سه تن از اعضا مدال‌آور تیم قم نشان قهرمانی خود را ب آستان قدس حضرت معصومه (س) اهدا كردند.

محمد عظیمی نیا چهره طلایی وزن اول مسابقات نونهالان، مهدی باقری هوگو پوش نقره‌ای وزن پنجم این رقابت‌ها و یاشار محمدی مرد طلایی وزن هفتم نونهالان به دلیل تعلق خاطری كه به حضرت معصومه (س) دارند، عناوین قهرمانی شان را به پیشگاه ایشان اهدا كردند.

عظیمی‌نیا كه پیش از این جایگاه سوم رقابت‌های كشوری خردسالان را در سال 82 كسب كرده بود، در این خصوص عنوان كرد: مبارزات سختی را پشت سر گذاشتیم و تصور می‌كنم به دست آوردن مدال طلا رقابت‌های نونهالان در این فشار مسابقات نتیجه تلاش مربیان و لطف پروردگار بود كه البته با توجه به شرایط موجود اعتقاد دارم با استعانت از درگاه حضرت معصومه (س) توانستم در این رده قرار بگیرم.

مهدی باقری نیز كه مدال نقره این مسابقات را كسب كرده بود، در ارتباط با این مساله گفت: هر چیز كه در این زمینه داریم از ائمه است و به همین خاطر این نشان را به آستان قدس حضرت معصومه اهدا كردم. در هر صورت حضور در كنار آستان مقدس این حضرت همه مردم قم را به طور خاص با روحیه‌ای ویژه همراه ساخته كه از این لحاظ اهدا هر چیزی را به پاس بزرگواری و عنایت ایشان وظیفه می‌دانیم.

یاشار محمدی دیگر نماینده طلایی قمی‌ها كه مدالش را به آستان حضرت معصومه هدیه كرده است، انگیزه‌اش را از اهدا این نشان نذری می‌داند كه برای كسب قهرمانی انجام داده و از این جهت این حركت را یك وظیفه می‌خواند.