تبیان، دستیار زندگی
اندیشه «مهدویت» به دلیل دارا بودن ویژگی¬های منحصر به فرد بسیار، یكی از توان¬مندترین عوامل رشد جامعه دینی ما است. طرح درست و گسترش ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مهدویت در بخش پرسش و پاسخ تبیان

بسم الله الرحمن الرحیم

مهدویت در بخش پرسش و پاسخ تبیان

و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمة و نجعلهم الوارثین(قصص/5)

(اللهم اعنا علی تادیة حقوقه الیه)

«خدایا! ما را در ادای حقوقی كه امام زمان علیه السلام  بر ما دارد یاری فرما»

اندیشه «مهدویت» به دلیل دارا بودن ویژگیهای منحصر به فرد بسیار، یكی از توانمندترین عوامل رشد جامعه دینی ما است. طرح درست و گسترش این فرهنگ  نورانی در جامعه، باعث رشد، بالندگی هر چه بیشتر جامعه و حفظ آن از فرو غلتیدن در فسادها و تباهیها است.

مهدویت، از مظلومترین مسائل بوده است، چنانچه كوتاهی و كم كاری در این امر مقدس و خطیر، از یك سو زمینه ساز بروز خرافات و سطحی نگری واز سوی دیگر موجب در دست گرفتن این مقوله سترگ به وسیله افرادی ناشایست كم دانش و یا بی دانش شده است.از این رو بایسته است، کلیه مراکز علمی و فرهنگی به عنوان متولی این امر گام های  جدی تری در این راه بردارند اگر چه در چند سال اخیر، با كوشش برخی مراكز و با به میدان آمدن تنی چند از افراد شناخته شده و همراه و هماهنگ با انقلاب  اسلامی، این سد غربت شكسته شد و این مسأله از انزوا  خارج گردید. ودر همین راستا مؤسسه فرهنگی واطلاع رسانی تبیان به منظور گسترش و تعمیق فرهنگ مهدویت در میان عموم جامعه و پاسخ گویی به نیازهای فكری و اعتقادی آنها و مقابله با شبهات و افكار انحرافی به پرسشها و شبهات در موضوع مهدویت و مباحث مربوطه، به صورت مجازی ازطریق اینترنت توسط مشاورین متخصص ومجرب پاسخگو بوده است و تا كنون نزدیک به 1500 پرسش در این حوزه چون اثبات امامت ومهدویت، امکان غیبت ، طول عمر حضرت، زندگانی، خصوصیات و ویژگیهای حضرت ولی عصر (عج) ، محل زندگی حضرت در عصر غیبت ، علائم ظهور اعم از قطعی وغیر قطعی ، دوره رجعت و... پاسخ داده شده است . این بخش آمادگی دارد به كلیه پرسش ها و شبهات دریافتی، در کمترین زمان ممکن پاسخ دهد.

کلیک کنید.